20.04 poniedziałek, klasa 3 - zajęcia zintegrowane

Witajcie dziewczynki👩 i chłopcy 👦z klasy trzeciej. Mam nadzieję, że jesteśmy w komplecie i mimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, wspólnie na nowo podejmiemy wysiłek codziennych obowiązków. Bardzo na Was liczę i bardzo to doceniam! 😅🌞
Plan na dziś:
religia
e. matematyczna
e. przyrodnicza
jęz. angielski

Edukacja przyrodnicza:
Kontynuacja tematyki: LAS

Temat: Opisywanie grzyba według planu (zapisz do zeszytu).

  1. Podręcznik s. 76 -77.  
  2. Będziemy się dzisiaj zajmować najniższymi warstwami lasu tj. ściółką i runem leśnym oraz grzybami.
  3. Przeczytaj bardzo uważnie wiadomości ze s. 76 i 77                  w podręczniku.  
  4. Odpowiedz na pytania znajdujące się pod tekstami. Postaraj się zapamiętać jak najwięcej wiadomości!!!
  5. Dla utrwalenia otwórz Zeszyt ćwiczeń na str. 58 i wykonaj zad.1. 
  6. Możesz wrócić do filmu o warstwach lasu: kliknij.
  7. W zeszycie - opisz samodzielnie wygląd wybranego grzyba, według podanego planu - podręcznik s. 77. 
To przykładowy opis grzyba: 
Ten grzyb to borowik szlachetny.  Zbudowany jest z kapelusza          i trzonu wrośniętego w ściółkę leśną. Kapelusz jest duży, twardy, kształtem przypomina odwróconą miskę. Skórka kapelusza jest barwy brązowej, powierzchnia raczej chropowata. trzon borowika jest krótki, masywny, walcowaty. Ma kolor rudożółty. Borowik szlachetny jest grzybem jadalnym. Bardzo mi się podoba, zwłaszcza wtedy, gdy spotykam go i samodzielnie zrywam w lesie jodłowo - bukowym ( to tylko moja podpowiedź!).

Wiem, że Wasze opisy będą barwne i ciekawe! Powodzenia!
Jeśli ktoś będzie zadowolony ze swojego opisu i będzie chciał dać mi go do przeczytania, to bardzo proszę o zdjęcie ( kontakt  z pomocą i za zgodą rodziców!).              
                                                                Pozdrawiam! B. Tryniecka

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

09.06 wtorek, klasa 6, Geografia

15 maja, język polski, kl. V