Posty

Wyświetlanie postów z kwietnia 28, 2020

28.04.2020r. wtorek,klasa VII,język angielski

Lesson Topic:Hotels in England-reading. Witam! Dzisiaj mamy czytanie ze zrozumieniem.Otwórzcie podręczniki na str.84 i przepiszcie słówka z "glossary".Przeczytajcie tekst i zróbcie ćw.2(dopasuj każde pytanie do najlepszego hotelu). W ćwiczeniach uzupełnijcie zadania dotyczące leksyki i czasu przyszłego(oprócz 1 trybu warunkowego). W czwartek spotykamy się na zoomie(30.04. godz.10.00)

28.04.2020r. wtorek,klasa V,język angielski

Lesson Topic:A bad start to the day. Witam!Rozpoczynamy module 6.Na początek mamy tekst do przeczytania,w którym pojawią się tak zwane "phrasal verbs" czyli czasowniki  złożone,na przykład:put on-ubrać(sam czasownik "put" oznacza położyć).Zadanie dla was:Przeczytać tekst,str.76.Z pomocą słownika przetłumaczyć go,zapisać w zeszycie ćw.3,str76.W dalszym ciągu ćwiczymy czas przeszły prosty.

28.04. wtorek, przedszkole, grupa 3,4 latki

Witam przedszkolaczki :) Nasz dzisiejszy temat to ,,Godło Polski" 1. Ćwiczenia na dobry początek dnia https://www.youtube.com/watch?v=k7AsdUIXR4s 2. Nauka wiersza I. Fabiszewskiej ,,Moja Ojczyzna" Kocham moją ojczyznę, bo jestem Polakiem. Kocham Orła Białego, bo jest Polski znakiem. Kocham barwy ojczyste: te biało-czerwone. Kocham góry i niziny, każdą Polski stronę. Rozmowa na temat wiersza: − Jak nazywa się nasza ojczyzna? − Co to znaczy być Polakiem? − Dlaczego kochamy orła białego? − Jak wygląda nasze godło? 3. Oglądanie obrazka przedstawiającego godło Polski Spróbujcie opisać jak wygląda nasze godło. https://www.galeriaklasyki.pl/inne/19768-90218-godlo-polski.html Karty pracy s. 45 (czterolatki) 4. Kolorowanka - godło Polski https://miastodzieci.pl/kolorowanki/godlo-polski-kolorowanka/ 5. Zachęcam do obejrzenia https://www.youtube.com/watch?v=yMWBZkLlaa0 Życzę miłego i pięknego dnia! :) 

28.04 wtorek klasa 7 matematyka

Temat lekcji: Działania na potęgach - ćwiczenia. Lekcja odbędzie się jutro przez aplikację zoom o godzinie 10.20

28.04 wtorek klasa 5 religia

Temat : Święta Teresa z Kalkuty- służyć Jezusowi przebranemu za żebraka . podr. str. 114 Oglądnij film -  św. Matka Teresa z Kalkuty   Przeczytaj informacje o Matce Teresie podr. str. 114- 115 Zapis do zeszytu: Opisz życie św. Matki Teresy możesz dodatkowo zrobić prezentację jedno z zadań prześlij: rysiek332@gmail.com

28.04 wtorek, klasa VIII - MATEMATYKA

Temat: Symetralna odcinka. Lekcja  przez aplikację zoom o godzinie 12.00 Jutro (29.04) lekcja odbędzie się przez aplikację zoom o godz. 11.00

28.04.2020 r. - kl.7 - HISTORIA

Kl.7 – HISTORIA – 28.04. 2020 r. Temat: Niemcy pod władzą Hitlera.      1. Przypomnij, co to jest totalitaryzm i jakie są jego cechy.      2.    Czy dostrzegasz  wspólne cechy systemu rządów   w ZSRS i Włoszech? 4   3.  Dzisiaj dowiesz się, jakie zmiany polityczne, gospodarcze, społeczne i kulturowe dokonały się w Niemczech po dojściu do władzy Adolfa Hitlera i NSDAP, w latach 20-tych i 30-tych XX wieku. 5   4.  Po przeczytaniu tekstu w podręczniku od s. 193 do 197 uzasadnij, że nazizm (narodowy socjalizm) w Niemczech był systemem totalitarnym, a całokształt życia został podporządkowany jednej partii i jednemu przywódcy. 6   5.  Zapisz od a) do d): a)      Założenia NSDAP: „Herrenvolk”- naród panów dążył do: - rozszerzenia przestrzeni życiowej dla Niemców, szczególnie w kierunku wschodnim (zagrożenie dla Polski) - skupienia pełni władzy w ręku Adolfa Hitlera, - sprawowania władzy w Europie, - likwidacji Żydów. Dążenia te zawarte były w książce „Mein Kampf”

28.04.2020r. wtorek,klasa I,język angielski

Lesson Topic:A song-"What do you see?" Witam Was kochane Pierwszaczki! Dzisiaj chcę,żebyście nazwy zwierząt utrwalili za pomocą piosenki,którą znajdziecie na kanale YOU TUBE. A więc,po wejściu na" you tube" wpiszcie: Learn English Kids What do you see? Song.Zobaczycie piosenkę śpiewaną przez pana,który świetnie uczu i bawi.Miłej nauki!

28.04. wtorek, grupa 5, 6 latków

Obraz
Witam was w ten piękny słoneczny dzień . Nasz dzisiejszy temat to „ Miejsca, które znam” 1.Ćwiczenia na dobry początek dnia : https://www.youtube.com/watch?v=-F6pCqIImZ8 2. Karta pracy, cz. 4, s. 21, 22. 23 Dzieci rysujcie po śladach. Określcie, który rysunek kojarzy się z Waszym otoczeniem. • Zastanówcie się jakie miejsca w naszej miejscowości należy odwiedzić - Z czego znany jest nasz region? - Co jest najbardziej charakterystyczne w naszej miejscowości? - Co się wam najbardziej podoba? - Czego chcielibyście się dowiedzieć o swoim regionie? 3. Oglądanie herbów różnych miast. cz.4, s. 24 Przypomnijcie sobie jakie miasto jest stolica Polski, dlaczego w herbie jest syrenka ? Wymyślcie herb naszej miejscowości i spróbujcie go narysować (Samodzielne działanie dzieci: rysowanie wnętrza herbu, wydzieranie z papieru w odpowiednich kolorach małych kawałeczków, naklejanie ich na konturach herbu. Jeśli macie w domu to przygotujcie sobie papier kolorowy, kle

28.04 wtorek klasa 1 religia

Temat: Spotykamy się ze zmartwychwstałym Jezusem podczas Mszy Świętej. Przyjrzyj się  zdjęciom str. 88 i opowiedz co na nich widzisz Wykonaj zadania ze str. 89 Naucz się piosenki - oto jest dzień i zaśpiewaj z dziećmi  

28.04 wtorek, klasa IV - MATEMATYKA

Temat: Ułamki o mianowniku 10, 100, 1000,.... Lekcja  przez aplikację zoom o godzinie 10.00

28.04 wtorek, klasa VI - MATEMATYKA

Temat: Obliczanie wartości wyrażeń algebraicznych. Lekcja  przez aplikację zoom o godzinie 11.00 Jutro (29.04) lekcja odbędzie się przez aplikację zoom o godz. 10.00

28.04.2020r. wtotek,klasa VIII,język angielski

Lesson Topic:Past Perfect Tense. Witam! Dzisiaj lekcja gramatyki-poznajemy czas past perfect,który w j.polskim często jest nazywany czasem "zaprzeszłym",ponieważ używa się go do określania czynności,które nastąpiły wcześniej niż inne czynności w przeszłości.Wiem,że brzmi to dziwnie ale zaraz wytłumaczę na przykładzie. 1.Zgubiłąm portfel zanim przyszłam do sklepu.(Najpierw zgubiłam)- I had lost my wallet before I came to the shop. 2. Zanim dotarłam do sklepu,zamknęli go. -By the time I arrived at the shop,they had closed. (Najpierw sklep zamknęli -czas past perfect,potem ja dotarłam-czas przeszły) Czasownik w Past Perfect: had plus trzecia forma czasownika,np. had gone,had started. Wszelkie informacje na temat tego czasu znajdziecie w podręczniku na str.164.Wpiszcie do zeszytu ćw.1,str.99. W czwartek spotykamy się na zoomie o(30.04.godz.11)

28.04.2020 r.- kl V - wych.do życia w rodzinie

28.04.2020 r. – kl. IV- V -   wych. do życia w rodzinie, Temat: Internet – mądry wybór w świecie informacji, gier. Uwaga na zagrożenia.    Korzystanie z zasobów internetu, to jeden ze sposobów spędzania wolnego czasu przez dzieci, młodzież i dorosłych. Bardzo często korzystamy z gier komputerowych. Mamy ich pełny wybór: gry zręcznościowe, strategiczne, logiczne, przygodowe, sportowe, a nawet edukacyjne. Gry rozwijają wyobraźnię, uczą przewidywania swoich ruchów, rozwijają umiejętność logicznego myślenia, umożliwiają poznawanie innych kultur, mogą stanowić rozrywkę dla dzieci i rodziców. Uwaga na zagrożenia. „Zagrożeniem płynącym z grania w gry komputerowe może być zobojętnienie wobec przemocy i akceptacja agresji. Gry, których celem jest zabijanie przeciwników, promują zachowania nieetyczne, zacierają granicę między dobrem   a złem oraz podważają nienaruszalną wartość życia ludzkiego. Niebezpieczeństwem związanym z korzystaniem z niektórych gier (i programów) jest również

28.04.2020 r.- kl.4- wych.do życia w rodzinie

28.04.2020 r. – kl. IV -   wych. do życia w rodzinie, Temat: Internet – mądry wybór w świecie informacji, gier. Uwaga na zagrożenia.    Korzystanie z zasobów internetu, to jeden ze sposobów spędzania wolnego czasu przez dzieci, młodzież i dorosłych. Bardzo często korzystamy z gier komputerowych. Mamy ich pełny wybór: gry zręcznościowe, strategiczne, logiczne, przygodowe, sportowe, a nawet edukacyjne. Gry rozwijają wyobraźnię, uczą przewidywania swoich ruchów, rozwijają umiejętność logicznego myślenia, umożliwiają poznawanie innych kultur, mogą stanowić rozrywkę dla dzieci i rodziców. Uwaga na zagrożenia. „Zagrożeniem płynącym z grania w gry komputerowe może być zobojętnienie wobec przemocy i akceptacja agresji. Gry, których celem jest zabijanie przeciwników, promują zachowania nieetyczne, zacierają granicę między dobrem   a złem oraz podważają nienaruszalną wartość życia ludzkiego. Niebezpieczeństwem związanym z korzystaniem z niektórych gier (i programów) jest również

28.04 wtorek klasa 8 informatyka

   Wejdź na stronę  https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=68  . Wykonaj zadanie 8 ze strony 26  (w edytorze tekstu np. Word lub OpenOffice Writer) i prześlij to zadanie na podany adres (napisz imię, nazwisko, klasę i temat zadania) :  jolantalepianka95@gmail.com     W razie pytań, trudności, wątpliwości - proszę pisać na ten sam adres -  jolantalepianka95@gmail.com

28.04 wtorek klasa 6 informatyka

    Wejdź na stronę internetową     https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=66 .   Przeczytaj temat "Tworzymy multimedialną "Bajkę o rybaku i złotej rybce""  - strony 43, 44. Dzisiaj zajmiemy się tematem "Dodajemy obraz do programu". Po przeczytaniu informacji z tego tematu zrób ćwiczenie 1 ze strony 44. Efekty swojej pracy zapisz na swoim komputerze, będzie potrzebne do dalszych ćwiczeń.    Jeśli masz problem z rozwiązaniem zadania, nie zniechęcaj się. W razie pytań, trudności, wątpliwości - proszę pisać na mój adres -   jolantalepianka95@gmail.com

28.04 wtorek klasa 4 informatyka

   Wejdź na stronę    https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=64 ,   przeczytaj jeszcze raz temat „Zmieniamy parametry czcionki” - str. 97 - 98 aby przypomnieć sobie jak można ustalić krój, rozmiar i wygląd czcionki (o interlinii była mowa w poprzednim temacie), następnie wykonaj zadanie 3 na stronie 99 (w edytorze tekstu np. Word lub OpenOffice Writer) i prześlij na mój adres    jolantalepianka95@gmail.com .      Jeśli masz problem z rozwiązaniem zadania, nie zniechęcaj się. W razie pytań, trudności, wątpliwości - proszę pisać na mój adres -   jolantalepianka95@gmail.com .

28.04 wtorek klasa 2 religia

Temat: Jezus żyje i jest z nami. Oglądnij film -  uczniowie w drodze do Emaus   Przeczytaj Ewangelię podr. str. 80 czasem i my podobnie jak uczniowie idący do Emaus watpimy w  Jezusa, przestajemy mu wierzyć i jak rozpoznali Jezusa po łamaniu  chleba, tak i my możemy Go spotkać w czasie Mszy św., potrzeba  tylko naszej wiary, że On czeka na nas w każdej Eucharystii. Przeczytaj polecenia w podręczniku i uzupełnij str. 80 - 81  

28.04.,wtorek,kl.6,muzyka

Temat lekcji:Elementy dzieła muzycznego.Rytm,melodia, tempo. Notatka: Polecenia : -wejdź w link,aby odsłuchać utworu G.Keedmana „Taniec   ekstatyczny” - https://www.youtube.com/watch?v=DXjg5csSEgE -odpowiedz na pytanie; który z elementów wymienionych w temacie lekcji odgrywa tu główną rolę? Odpowiedź zapisz do zeszytu: Główną role w słuchanym utworze  odgrywa……………………………………….. - następnie zagraj sobie melodię podanego fragmentu: g e e,f d d,c e g,      g e e,d f f ,c e c. Jak potrzebujesz przypomnieć sobie chwyty- spójrz na str.8 i podpisz sobie palcowanie. -po krótkiej chwili od zagrania poznasz melodię znanej piosenki .   Pochód różnej wysokości  dźwięków –to melodia, kolejny element dzieła muzycznego. - po wysłuchaniu Tańca Węgierskiego zorientujesz się ,że utwory mogą mieć różne tempo i stosować zmiany w obrębie tego samego utworu -wejdź w link: https://www.youtube.com/watch?v=DXjg5csSEgE - zapoznaj się z treścią z podręcznika na str.

28.04 wtorek klasa 8 język niemiecki

Dzień dobry Temat dzisiejszej lekcji wpisujecie z datą 28.04.2020r. Thema: In der Stadt.( W mieście.) Dzisiejsza lekcja utrwala leksykę związaną z miastem, ze wskazywaniem kierunku i drogi, z orientacją w terenie. Linki do lekcji: https://youtu.be/ufWr5lUyuu8 https://youtu.be/mhnqzi4C70o https://youtu.be/hjs6WLAA3nQ https://youtu.be/XhAmOfCMWIA W trosce o wyniki klasyfikacji proszę o przesłanie zaległych zadań domowych. Kontakt do mnie: ewuniakmiec@gmail.com lub Massenger( Ewa Kmieć) Pozdrawiam Ewa Kmieć

28.04 wtorek klasa 7 język niemiecki

Witam Was serdecznie! Temat dzisiejszej lekcji wpisujecie z datą 28.04.2020r. Thema: Im Restaurant( Ich nehme, ich m öchte……)/ W restauracji Lekcja ta ma celu utrwalenie leksyki związanej z codziennym menu, ze składaniem zamówień w restauracji, określaniem smaków. W restauracji : https://youtu.be/kPYJF_kwLIs Śniadanie: https://youtu.be/xkHB37kJc8Q Jedzenie: https://youtu.be/JYwKuzZidzQ Smacznego: https://youtu.be/_rVOg5l7BPY Pozdrawiam Ewa Kmieć

28.04.2020r. wtorek,klasa IV,język angielski

Lesson Topic:"My pet Cando". Dzień dobry wszysykim. Zaczynamy module 6. Na początek przeczytamy wiersz o dziwnym stworku,któremu na imie Cando(jest to zlepek dwóch słów "can-umieć" i "do-robić").Imię jest ważne,ponieważ  nasz stworek potrafi robić wiele rzeczy i o tym jest nasz wiersz.Zapiszcie w zeszycie: can-móc,umieć(ma jedną formę dla wszystkich osób,po "can" zawsze stawiamy czasownik w formie podstawowej) Przykłady: We can swim.-zdanie twierdzące.                    We cannot/can't swim.-Zdanie przeczące                    Can we swim?-pytanie Yes,we can./No we can't-krótka odpowiedż Przeczytajcie wiersz,str.84 i wykonaj ćwiczenie 4(prawda czy fałsz). Powtórzcie części ciała.

28.04.,wtorek,kl.5,plastyka

Obraz
Temat lekcji: Dlaczego antyczne kolumny,łuki,kopuły podobają się i inspirują architektów do dziś. polecenia: przeczytaj tekst ze str.60-68 O BUDOWLACH  przeczytaj tekst ze str.70-77 OKIEM ARCHITEKTA znajdziesz tam  reprodukcje dzieł ilustrujące obecność antycznych form w różnych okresach historii schematy i zdjęcia porządków architektonicznych 1. Schemat Dorycki (męski) Ok. 458-447 p.n.e., Świątynia Partenon w Grecji Kolumna z marmuru Wysokość ok. 11 m, promień podstawy ok. 2 m Cechy - ciężki, osiadły, surowy, monumentalny 2. Schemat Joński (kobiecy) Ok. 427 - 424 rok p.n.e., świątynia Nike Apteros, Ateny, Grecja Kolumna z marmuru Wysokość kolumny ok. 4 m, promień ok. 1 m 3. Schemat Koryncki (dziewczęcy) Ok. 131 r. p.n.e., świątynia Zeusa Olimpijskiego, Ateny, Grecja. Kolumny z marmuru Wysokość ok 17 m, promień ok. 2 m Cechy: lekki, smukły, bogato zdobiony Praca plastyczna: wykonaj swój łuk triumfalny.technika pastela lub inna jaką masz. Notatkę możesz wkle

28 kwietnia, język polski, kl. VIII

Temat: Rodzaje zdań złożonych- powtórzenie, utrwalenie. Lekcja przez Zoom o godz. 11.00.

28 kwietnia, język polski, kl. VII

Temat: Rodzina wyrazów. Lekcja przez Zoom o godz. 10.00.

28 kwietnia, język polski, kl. VI

Temat: Spójniki. Lekcja przez Zoom o godz. 9. 00.

28 kwietnia, język polski, kl. V

Temat: Frazeologizmy. 1. Wykonaj pol. 1., 2., s.153- podręcznik do gramatyki. 2. Przeczytaj informacje z ramki Zapamiętaj!, s. 154. 3.Uzupełnij zdanie i wpisz do zeszytu. ...................... ....................................... to utrwalone w języku połączenie wyrazów, którego znaczenie nie wynika ze znaczeń poszczególnych słów. 4. Wykonaj pol. 4., s.154 oraz pol.7., s.156.

28.04.,wtorek,kl.4,muzyka

Temat lekcji: Majowe marzenia. 1 maja przypada święto............................................................ 2 maja przypada święto............................................................ 3 maja przypada święto............................................................ Piosenka  "Idzie wiosna" jest kanonem(str.109) Wejdź w link.(wersja troszkę się różni od tej w podręczniku ale wysłuchaj do końca) https://www.youtube.com/watch?v=W7-b3FK9z-I Zapisz do zeszytu:  KANON- to utwór wielogłosowy,w którym głosy wykonują tę samą melodię a opóźnienie wykonania poszczególnych głosów powoduje,że głosy się nakładają i tworzy się wielogłos. Kanon jest najprostszą formą wielogłosowości. Wysłuchaj piosenki WITAJ MAJOWA JUTRZENKO( str.111) https://www.youtube.com/watch?v=SDO6h439wR8 Symbole narodowe:( opisz jak wyglądają i jeden z nich namaluj) - flaga....................................................................................................................

28.04 wtorek, klasa 2 - zajęcia zintegrowane

Witam Was cieplutko moi kochani i zapraszam całą klasę drugą do wspólnej nauki. 😀 Plan na dziś: e. matematyczna e. przyrodnicza e. techniczna religia Edukacja matematyczna Temat: Ćwiczenia w liczeniu.  Podręczni s. 92 Wszystkie zadania na tej stronie zrób ustnie. Poproś kogoś z domowników o wysłuchanie.  Wiem, że potrafisz takie zadania rozwiązać (powtarzamy)!  Edukacja przyrodnicza 🍀 Temat: Jak chronić zwierzęta? Przeczytaj tekst  -  Podręcznik s. 90 - 91. Spróbuj odpowiedzieć na pytania znajdujące się pod tekstem.  Zeszyt ćwiczeń s.78 Oglądnij historyjkę obrazkową i zastanów się: Czy zabierać ze sobą młode zwierzęta znalezione w lesie? Zeszyt ćwiczeń s. 79. Wykonaj zadanie 2, 3.  Edukacja techniczna 🐸 Wykonanie żaby techniką origami.  Zeszyt ćwiczeń. s 79. Wykonaj zadania. 4.  Na s. 87 znajdziesz instrukcję wykonania ropuchy oraz potrzebne materiały.  Wykonaj zadanie zgodnie z instrukcją. To moja podpowiedź dla Ciebie -  Zob

28.04 wtorek klasa 1 zajęcia zintegrowane

Witam Was serdecznie. 😄😄😄 Zajęcia prowadzone przez Skype`a o godzinie 9.00 Edukacja matematyczna 😉 Temat: Dodawanie i odejmowanie liczb w drugiej dziesiątce. 1. Zeszyt ćwiczeń s.61. 2. Podręcznik s.71 - zad.1 i 3 ustnie, zad.2 w zeszycie dla chętnych dzieci. 3. Lubisz wyzwania? Zakręć kołem i oblicz. Nie zapisuj działań. Kliknij  https://wordwall.net/pl/resource/444696/liczenie-do-18 Zaproś do zabawy swoją rodzinę (w wolnym czasie). Edukacja polonistyczna 😊 Temat: Czytanie i pisanie sylab: ań, eń... 1. Poznajemy spółgłoskę ń. Jaką funkcję pełni kreseczka? (zmiękcza n )  2. Podręcznik s.73 - przeczytaj sylaby i tekst "Na placu zabaw". Wyszukaj wyrazy z ń i zapisz w zeszycie w linie. Wcześniej napisz W klasie. 3. Zeszyt ćwiczeń s.62. Zadanie domowe - kolejna strona w Domowniczku . W wolnych chwilach ćwicz kaligrafię. Obejrzyj filmik o głoskach i literach:   https://www.youtube.com/watch?v=l6tbfXYfN1I  (Uczymy się liczyć głoski i litery). 

28.04.2020 wtorek klasa 3 metematyka

Witam Was, mam nadzieję, że zadania nie były zbyt trudne. Dziś w dalszym ciągu będziemy obliczać zadania z jednostkami długości. Otwórz zeszyt, zapisz datę 28.04.2020 r. oraz Temat: Rozwiązywanie zadań z jednostkami długości. Otwórz podręcznik na str. 93, wykonamy zad. 1  obliczenia zapisz w zeszycie: Odległość z Zielonki  do  Wrzosowa wynosi  420 km - 240 km =……………... Odległość z Wrzosowa do Nieba wynosi 240 km - 150 km = ……………….. Nie pisz odpowiedzi na pytanie trudniejsze. Zad. 2 str. 93 Pamiętaj, że 1 km = 1000 m              400 m : 2 /tyle jest boków krótszych/ = 200 m Narysuj mały prostokąt i napisz liczbę 200 m obok krótszego boku, pamiętaj, że prostokąt ma dwa boki krótsze i dwa dłuższe i obliczamy: 1000 m - 400m = 600 m  600 m : 2 / tyle jest boków dłuższych w prostokącie = 300m Napisz odpowiedź...…………………………………………………... Otwórz ćwiczenia na str.  75 i wykonaj zad. 1 i 2 myślę, że sobie z nimi poradzisz.  To wszystko na dziś. Miłego popołudnia.😀

28.04 wtorek, klasa 3 - zajęcia zintegrowane

Witajcie we wtorek 28 kwietnia!😀 Plan na dziś; e. matematyczna e. polonistyczna e. przyrodnicza   Edukacja przyrodnicza Temat: Zagrożenia dla ludzi.  Podręcznik s. 94 - 95 Przeczytaj pięknie wiersz "Ziemia i ty" Grażyny Lech. Następnie z uwagą przeczytaj informacje ze s. 95. Jakie problemy zdrowotne wynikają z zanieczyszczonego środowiska (porozmawiaj na ten temat np. z mamą...)? Napisz w zeszycie kilka zdań o tym, co Cie zachwyca w przyrodzie.                                                                      Edukacja polonistyczna Będziemy dzisiaj układać zdania złożone.  Zeszyt ćwiczeń s. 72 -73.  Wykonaj zadania znajdujące się na podanych wyżej stronach.  Pamiętajcie o przecinkach!                                                                                 🙋Powodzenia! 

28.04 wtorek klasa 7 Geografia

Geografia klasa VII – 28 kwietnia 2020r. DZIEŃ DOBRY! Mam nadzieję, że jesteście zdrowi! OGŁOSZENIA: 1) Przypomnienie o zadaniach   na OCENĘ: ·       -  Odpowiedzi do poleceń z   tematu   2 (1,2,3 str. 177) i   3 (2,3,4, str. 180) – czekam na 1 osobę. ·        - Test powtórzeniowy. ·        - Relacje między elementami środowiska geograficznego – test. (do 7 maja) 2) Proszę dokładnie zapisywać notatki, wykonywać polecenia. 3) Bardzo cieszą mnie osoby systematyczne i terminowe :)   4) W sytuacji trudności, problemów, wątpliwości – proszę o kontakt ze mną – postaram się POMÓC! *************************************************************************** Z geografii mamy dzisiaj jeszcze czas na SPRAWDZIAN :) Proszę wykorzystać tą lekcję na sprawdzenie i przesłanie zadań lub zadania do OCENY. Zapisz w zeszycie temat: Relacje między elementami środowiska geograficznego – test (c.d.). Zapisz w zeszycie odpowiedzi do zamieszczonych z