Posty

Wyświetlanie postów z kwietnia 23, 2020

23.04.2020r., czwartek, klasa VII - język angielski

Lesson Topic:What will you do in the future? Przypominamy czym jest czas przyszły prosty. will/won't + forma podstawowa czasownika  str. 82 ćw. 2 pisemnie ( wstaw will lub won't) ćw.3 ustnie ćw. 6 pisemnie Pozostałe ćwiczenia zrobimy na zoomie.

23.04 czwartek klasa 6 religia

Temat: Jezu, ufam Tobie - w obliczu miłosierdzia. prezentacja Obraz Milosierdzia Bożego   Oglądnij prezentacje i przeczytaj tekst z podr. str.120-121 następnie w zeszycie dokończ zdania: Obraz Bożego Miłosierdzia jest ... Pan Jezus przychodzi do nas ze swoim miłosierdziem ... z podr. str.122 wykonaj do zeszytu zadanie 1  i prześlij:  rysiek332@gmail.com

23.04. czwartek przedszkole, grupa 3,4 latki

Witam moje maluszki :) Dzisiejszy temat to ,,Oszczędzamy wodę'' 1.Ćwiczenia na dobry początek dnia https://www.youtube.com/watch?v=Vq4LxW6QX7I 2. Wiersz M. Jankowiaka ,,Woda'' Mała chmurka zapłakała, kropelkami świat zalała, zasiliła rzeki w wodę, ożywiła nam przyrodę. Dzięki wodzie wszystko żyje, każdy ją na świecie pije, mały kwiatek, wielkie drzewo, które rośnie aż pod niebo. Wodę, piją także dzieci, taką co ze źródła leci, bo by rosnąć, aby żyć, trzeba czystą wodę pić.  Rozmowa na temat wiersza - O czym był wierszyk? (o  wodzie) - Dlaczego woda jest  tak bardzo ważna? 3. Słuchanie piosenki ,,Piosenka o zdrowej wodzie" https://www.youtube.com/watch?v=YZMJWz_me6g Wodę w kranie mamy na zawołanie Możesz się napić moje ty kochanie Bo zdrowa woda siły, a jakże ci doda Życie ocali, kiedy słońce pali. Zimna woda, siły doda Jest do picia i do mycia Do żeglowania, do pływania Podlewania i pluskania. Pasta do zębów i mydło to tro

23.04 czwartek, klasa VIII - MATEMATYKA

Temat: Symetria względem prostej-zadania. Lekcja przez aplikację zoom.

23.04.2020r., czwartek, klasa VIII, język angielski

Lesson Topic:Healthy lifestyle - reading. str. 96 (podręcznik)  : -ćw. 2 -reading -ćw. 3- pisemnie W ćwiczeniach str. 43, ćw. 2 i 3.

23.04.2020r. czwartek,klasa I,język angielski

Lesson Topic:I've got a sore paw. Kochane dzieci! Przed wami historyjka(strona 53),w której tygrysek prosi o pomoc napotkane zwierzęta,ponieważ boli go łapka.Niestety wszystkie zwierzątka odmawiają pomocy.Jedynie mała myszka wyciąga kolec z łapki tygryska.Z tej historyjki wy musicie zapamiętać takie wyrażenia: -Can you help me,please?[ken ju help mi pliz]- Czy możesz mi pomóc? -No,sorry,I can't.[noł,sory,aj kant]- Przykro mi,nie mogę. -Yes,of course,Ican[jes,of kors,aj ken]- Tak,oczywiście,mogę. W ćwiczeniach -strona 51.

23 kwiecień,czwartek, grupa 5, 6 latków

    Witam , witam. Nasz dzisiejszy temat to „ Sadzimy roślinki” 1.Dzisiaj na dobry początek dnia poćwiczymy nasze nóżki i rączki . Zapraszam: https://www.youtube.com/watch?v=k7AsdUIXR4s 2.Karta pracy, cz.4, s.18 Łączenie śmieci z odpowiednimi pojemnikami. Rysowanie butelek i słoików po śladach. Wyjaśnienie znaczenia słowa recykling. Powtórzcie sobie piosenkę pt. "Ochroń Ziemię" 3. Założenie hodowli wybranej roślinki (może to być np. cebula, fasolka lub inna wybrana przez was roślinka) . Karta pracy, cz. 4, s.19 Olek i Ada zakładają hodowlę hiacyntów. Oglądanie rysunków Ady i ich rozszyfrowanie Podajcie, jakie czynności należy wykonać: - przygotować doniczkę z ziemią - włożyć do doniczki wybrana roślinkę - podlać roślinkę i umieścić w słonecznym miejscu - podlewać roślinkę co kilka dni Zachęcam Was abyście wspólnie z rodzicami założyli własną hodowle tak jak zrobił to Olek i Ada. 4. Rysowanie na temat „Jaki piękny jest świat” Dzi

23.04 czwartek, klasa V - MATEMATYKA

Temat: Procenty a ułamki. Lekcja przez aplikację zoom.

23.04.,czwartek,kl.5,muzyka

WITAM KLASĘ  5 , zapraszam wszystkich do działania .!!! Temat lekcji:  Głos to też instrument. Notatka do zapisania: Głos to instrument żywy,o który trzeba wyjątkowo dbać. Jak to robić powie ci krótki filmik, z którego sporządź dalszy ciąg notatki. https://www.youtube.com/watch?v=37kIsXHLhcs ............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................ ............................................

23.04.,czwartek,kl.7,muzyka

Witam klasę 7.Zapraszam do podejmowania działań z muzyki! TEMAT LEKCJI: Muzyka wokalna i wokalno - instrumentalna. Przypomnienie z lekcji poprzedniej o pieśni solowej: -wysłuchać jeszcze raz pieśni PSTRĄG - odsłuchać utworu" II bianco e dolcecigno" J.Arcadelta.   https://www.youtube.com/watch?v=u3I_nMcyljc -odsłuchać utworu A.Mozarta REQUIEM część DIES IRAE(dzień gniewu) https://www.youtube.com/watch?v=0T7eMctuJLQ dla uczniów,którzy chcą otrzymać 6 -repertuar do zagrania: ALLELUJA J.Haydna.Spotkanie na messengerze. https://www.youtube.com/watch?v=-QJKkkEG5co  Nuty najwyższego głosu podpisujemy i realizujemy pomagając sobie tabelą chwytów na str.7-8 w podręczniku.POWODZENIA Całą notatkę należy umieścić w zeszycie. A dodatkowo zaznaczyć obok słuchanego utworu, który z nich zaliczymy do muzyki wokalnej ,a który do muzyki wokalno-instrumentalnej. W dalszej części zapiszmy: Głosy ludzkie dzielą się na : sopran-wysoki głos żeński,alt-niski głos żeński, tenor-wy

23.04 czwartek, klasa IV - MATEMATYKA

Temat: Ułamki zwykłe - powtórzenie wiadomości. Lekcja przez aplikację zoom.

23.04 czwartek klasa 8 Język niemiecki

Dzień dobry. Witam gorąco klasę VIII. W dalszym ciągu czekam na zaległe zadania z j. niemieckiego. Mam nadzieję   że choć trochę zależy Wam na ocenach rocznych, które idą na świadectwo. Dzisiejszy temat lekcji proszę wpisać do zeszytu z datą 23.04.2020r. Thema: Fokus- Wiederholung. ( Powtórzenie wiadomości z rozdziału 5- Alle Wege f ϋ hren zum Ziel.) Ta lekcja utrwala słownictwo i gramatykę z rozdziału 5. Na stronie 70 znajdują się słówka których, trzeba się nauczyć na pamięć. Zadanie domowe( wykonać i przesłać do 26.04.2020r): 1.Przeczytaj podane wyrazy i wpisz nazwę pasującego do nich miejsca. a)Sch ϋ ler, Lehrer- die Schule b)Euro, Dollar- c)Zug, Passagiere- d)Gott, Bibel- e)Briefe, Geld- f)Autos, Benzin- 2. Przetłumacz na j. niemiecki: a)Przepraszam, jak dojadę do stacji benzynowej? b)Proszę jechać prosto, potem w lewo,a potem w pierwszą ulicę w prawo. c)Gdzie znajduje się tutaj dworzec.? d)Obok wejścia / na parterze/przy wyjściu/na pierwszym

23.04 czwartek klasa 7 Język niemiecki

Dzień dobry. Witam serdecznie klasę VII. Mam nadzieję , że materiał z tego działu macie opanowany. Dzisiejszy temat lekcji proszę wpisać do zeszytu z datą 23.04.2020r. Thema: Przepisy kulinarne z Niemiec-lekcja realioznawcza. Lekcja ta ma celu   utrwalenie gramatyki i słownictwa z rozdziału 5 (Guten Appetit.) https://youtu.be/ya4Xclgpv6w Podaję Wam link do obejrzenia krótkiego filmiku, który podaje przepis na danie jednogarnkowe tzw. Eintopf Zadanie domowe: Poszukać/wymienić składniki potrawy i zredagować przepis kulinarny.( po niemiecku).Termin-do 26.04. 2020r https://youtu.be/h9Qz3zu2Nl8 Tutaj macie link , który pomoże wam utrwalić odmianę czasownika m ö chten W razie pytań czy trudności proszę o kontakt . Kontakt do mnie: e-mail ( ewuniakmiec@gmail.com ) / lub komunikator Messenger(Ewa Kmieć). Pozdrawiam. E. Kmieć

23.04.2020r., czwartek, klasa IV, język angielski

Obraz
Lesson Topic:Module 5- a test. Wykonaj ćwiczenia poniżej.

23.04 czwartek, klasa 3 - zajęcia zintegrowane

Witam Was cieplutko w czwartkowy wiosenny dzień ! Zapraszam do wspólnej nauki ! 🌞    Plan na dziś: e. informatyczna e. matematyczna e. przyrodnicza  e. muzyczna Rozpoczynamy tematykę: NA RATUNEK ZIEMI !  Edukacja przyrodnicza    🌄 Temat: Zagrożenia ekologiczne dla Ziemi (  zapisz w zeszycie). Zapraszam na krótki film  KLIKNIJ! Podręcznik s. 84- 85. Przeczytaj informacje Największe zagrożenia dla współczesnego świata. Spróbuj odpowiedzieć na pytania znajdujące się pod tekstem. Zapisz w zeszycie: Zagrożenia ekologiczne dla Ziemi to: 1. Zanieczyszczenie powietrza.  2. Zanieczyszczenie wód. 3. Skażenie gleby. 4. Kwaśne deszcze. 5. Efekt cieplarniany.  6. Dziura ozonowa. Porozmawiaj z rodzicami na temat Sposoby walki z zagrożeniami ekologicznymi.   Zeszyt ćwiczeń   - wykonaj zadania na s. 67 Moja podpowiedź: Piktogram - to rysunkowy znak ostrzegawczy określający jakieś zagrożenie np. zanieczyszczenie powietrza, zanieczyszczenie wody

23.04.2020r. czwartek,klasa V,język angielski

Lesson Topic:Module 5-revision. Powtarzamy czas przeszły prosty. 1.Czasownik BE czyli jego 2 formy:"was"-dla l.poj. i "were"-dla l.mn. 2.Czasowniki regularne ( końcówka -ed). 3.Czasowniki nieregularne. 4.Pytania i krótkie odpowiedzi. 5.Zdania przeczące. Proszę napisać w zeszycie ćw.1,2,3 ,str.73.

23 kwietnia, język polski, kl.VIII

Temat: Analiza utworu literackiego w pigułce. 1.Zapoznaj się z informacjami z podręcznika s.290-292. 2. Podaj po jednym tytule utworu z każdego rodzaju literackiego. Określ gatunek literacki tych utworów. 3.Podaj po jednym przykładzie każdego wymienionego środka artystycznego: przenośnia, porównanie, przerzutnia, pytanie retoryczne, wykrzyknienie, apostrofa. Napisz, z jakiego utworu pochodzi. 4. Dopisz tytuły do nazw gatunków literackich: nowela, opowiadanie, powieść, baśń, legenda,mit. 5.Podane niżej terminy uporządkuj od najbardziej szczegółowego do najbardziej ogólnego. akcja, wątek, fabuła, zdarzenie 6. Odpowiedz na pytania: Który z podanych utworów nie należy do epiki: Krzyżacy, Syzyfowe prace, Zemsta? Który z poznanych utworów nie należy do liryki: Na dom w Czarnolesie, Śmierć Pułkownika, B alladyna?   7. Podaj tytuły utworów, których akcja rozgrywa się w: Klerykowie, okupowanej Warszawie, dworku szlacheckim na Litwie, Aspinwall, w Panamie, kaplicy przycmentarnej. 8

23 kwietnia, język polski, kl. VII

Temat: Jak namalować barwę słowem?( Cz. Miłosz "Mały traktat o kolorach"). 1.Zapisz utrwalone w kulturze symboliczne znaczenie koloru białego i czarnego. 2.Przeczytaj tekst Cz. Miłosza- podr. s.208 oraz Mam pojęcie , s. 209. 3.Dopasuj środki językowe zastosowane przez autora do odpowiedniego przykładu                     Nazwa środka językowego Porównanie, epitety, epitety złożone, metafora                     Przykład ...jak skórka na oprawie księgi, niby małe, bladożółte monety żółte, czerwone, niebieskie żółtoczerwone, płomiennoczerwone, winnoczerwone żółtość osin podbita miedzią 4. Na podstawie tekstu wyjaśnij pochodzenie nazw podanych barw: czerwony, niebieski, miedziany, fiołkowy. 5. Znajdź fragment, w którym autor tłumaczy genezę powstania tekstu i wyjaśnia powody, dla których podjął taki temat.

23 kwietnia, język polski, kl. VI

Temat: Piszemy list oficjalny. 1.Przeczytaj informacje z ramki Zapamiętaj , podr. s.167. 2. Wykonaj pol. 7., s. 167. 3.Przeczytaj Rady dla piszących list oficjalny, podr. s.169. 4.Zapoznaj się z wzorem listu oficjalnego, a następnie odpowiedz na pytania. Szkoła Podstawowa                                                                                Zalesie, 22. 04. 2020 r.     w Zalesiu 37- 125 Czarna tel. 177714700 e-mail spzalesie@poczta. onet.pl                                                                               Dział Edukacji i Informacji Muzealnej                                                                                Muzeum Lubelskiego                                                                                                                          Szanowni Państwo!             Zwracamy się z prośbą o dokonanie rezerwacji lekcji muzealnej w dniu 5. 05. 2020 r. Uprzejmie prosimy o potwierdzenie przyjęcia rezerwacji i podanie dokładnej god

23 kwietnia, język polski, kl. V

Temat:Związek rzeczownika z przymiotnikiem. Lekcja przez Zoom.

23 kwietnia, język polski, kl. IV

Temat: Wiatry i ich figle w wierszu J. Tuwima " Dwa wiatry". 1. Przeczytaj informacje z ramki Wiem więcej, podr, s.232. 2. Wysłuchaj nagrania dźwięków Harfy Eola  https://www.youtube.com/playlist?list=PLiIplftp2N2x-XPofbyKPDASZj8VVZA1- 3.Zapisz w zeszycie określenia dotyczące wiatru, które znajdziemy w prognozie pogody. Wiatr: północny, południowy, wschodni, zachodni, lekki, porywisty, halny, silny, słaby, umiarkowany, huraganowy; będzie: wiał ze wschodu, wzmagał się, słabnął, skręcał na zachodni. 4. Wysłuchaj recytacji wiersza https://www.youtube.com/watch?v=gWEbaK42DG0 5.Uzupełnij zdanie.Dobierz z nawiasu odpowiednie sformułowania. Tematem wiersza jest ....................................(poetycki/ niepoetycki) opis ........................................... jesiennej/wiosennej) przyrody. 6.Stwórz prognozę pogody dla miejsc opisanych w wierszu (podr. s.230), uzupełniając luki w zdaniach.  Wykorzystaj słownictwo dotyczące wiatru zapisane w zeszycie. Dziś w sad

23.04.2020 czwartek klasa 3 matematyka

Witam Wszystkich ciepło! Dziękuję, że wszyscy przesłali mi swoje prace. Cieszę się, że świetnie rozwiązujecie zadania. Przed wami kolejna lekcja. Zapisz w zeszycie datę: 23.04.2020 r. oraz Temat: Kilometr. Kilometr to jeszcze jedna jednostka długości większa od metra. Pomyśl co można mierzyć w kilometrach? Zapisz:  kilometr - km               1km = 1000 m Otwórz podręcznik na str. 87 i wykonaj zad. 4 i 5 w zeszycie. Masz na to 10 min czasu Otwórz ćwiczenia na str. 71 spróbujemy rozwiązać zad. 1 podkreśl w zadaniu liczby jakie występują: 1500 m, 400 m Ile okrążeni można zrobić na stadionie:  1500m - 400 m - 400 m - 400 m = 300 m lub 400 m + 400 m + 400 m = 1200 m  1500 m - 1200 m = 300 m już więcej okrążeń nie może być ponieważ zostaje tylko 300 m    Odp. Zawodnicy okrążą stadion 3 razy a 300 m będzie prostej trasy . 1500 m = 1 km 500 m 800 m : 400 m = 2  Zawodnik na dystansie 800 m pokona 2 okrążenia.   Zad. 2 z apisz dane:  10.00 - wyszli,  15 km - tyle do pok

23.04 czwartek, klas 2 - zajęcia zintegrowane

Witam wszystkich bardzo cieplutko razem z wiosennym słoneczkiem.  Zapraszam do wspólnej nauki!🌞 Nasz plan na dziś  e. informatyczna e. przyrodnicza, e. matematyczna Edukacja przyrodnicza Temat: Budowa rzeki ( nie zapisuj do zeszytu ). Dzisiaj zaczniemy od krótkiej animacji i piosenki o Wiśle największej z polskich rzek   KLIKNIJ! Inne polskie rzeki to np. Odra, Bug, San ( przypominam, że nazwy rzek piszemy wielką literą) Budowa rzeki: Źródło to miejsce, które jest początkiem rzeki. Koryto to wyrzeźbione przez wodę zagłębienie w ziemi. Dopływ to miejsce, gdzie mniejsza rzeka wpada do większej rzeki. Ujście to miejsce, gdzie rzeka wpada do morza. Bieg Wisły:  źródła -  Barania Góra, potem Kraków, Warszawa,Toruń, Morze Bałtyckie. ( Te wiadomości postaraj się zapamiętać, będą Ci potrzebne do wykonania zadań w  ćwiczeniach ). Podręcznik  s. 84 - 85 Przeczytaj uważnie wiersz SKARGI WISŁY . Zeszyt ćwiczeń s.68, 69 wykonaj zadania na podanych

23.04 czwartek klasa 7 matematyka

Temat lekcji: Działania na potęgach - ćwiczenia. Lekcja z aplikacją zoom.

23.04.2020 r.- kl. 8 - WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE

                        Kl.8 – WoS – 23.04.2020 r. Temat: Kampanie społeczne i badanie opinii publicznej. Problemy do przeczytania, oglądnięcia i przemyślenia: 1    1.  Rola, cele i rodzaje kampanii społecznych. 2    2.    Zasady odczytywania i interpretacji wyników badań opinii publicznej (wykresów, tabeli). 3    3.    Znaczenie opinii publicznej dla funkcjonowania społeczeństwa demokratycznego.                  Proszę zapoznać się z filmem, w którym wyjaśnionych jest kilka problemów dotyczących badania opinii publicznej, miarodajności i wiarygodności.   https://www.google.com/search?ei=j9GWXpDqFpTbmwWut7e4CA&q=badanie+opinii+publicznej+yt&oq=badanie+opinii+publicznej+yt&gs_lcp=CgZwc3ktYWIQAzoECAAQRzoCCAA6BAgAEEM6BQghEKABSgkIFxIFMTItNjVKCAgYEgQxMi01UJwoWLoyYIE3aABwAngAgAF9iAGlApIBAzIuMZgBAKABAaoBB2d3cy13aXo&sclient=psy-ab&ved=0ahUKEwjQ7Yf5jOroAhWU7aYKHa7bDYcQ4dUDCAw&uact=5 – film 13 min. - Badanie opinii publicznej https://wgospod

23.04 czwartek, klasa VI - MATEMATYKA

Temat: Zapisywanie wyrażeń algebraicznych - ćwiczenia. 1. Zapiszcie temat lekcji. 2. Wykonajcie ćwiczenia ze stron 88-89 w zeszycie ćwiczeń.

23.04.2020 r. - kl.6 - HISTORIA

          Kl.6 – HISTORIA – 23.04.2020 r. Temat: Wybuch Powstania Kościuszkowskiego. 1  1.  Podręcznik s. 191- 193. 2  2.    Przeczytaj i odpowiedz: a)      Co to jest insurekcja, powstanie (zbrojne)? b)      Dlaczego powstanie 1794 r. nazwano „kościuszkowskim”? c)      Dlaczego Polacy porwali się do walki zbrojnej w 1794 r. i przeciw komu? d)      Jakimi siłami dysponował Tadeusz Kościuszko i kto zasilił nasze oddziały? e)      Gdzie i kiedy składał przysięgę? Co w niej obiecywał? f)        Gdzie stoczono pierwszą zwycięską bitwę? g)      W jakich miastach wybuchły jeszcze walki powstańcze? h)      Dokąd maszerowały oddziały Kościuszki? (do stolicy) i)        Dlaczego T. Kościuszko wydał Uniwersał? Gdzie, kiedy? Jakie były postanowienia Uniwersału połanieckiego? ( posiłkuj się tekstem źródłowym – s. 194).     3. Zapisz w zeszycie. Wyjaśnij:       a) Powstanie Kościuszkowskie (insurekcja)       b)  Uniwersał połaniecki         Proszę przesłać zad

23.04 czwartek klasa 3 edukacja informatyczna

Witam Was serdecznie!  🌷🌷🌷 Edukacja informatyczna Temat: Klawiatura - doskonalimy pisanie. 1. Wejdź na stronę Pisupisu.pl klasa 3. Wybierz niebieski pasek z napisem KLAWIATURA (po lewej stronie). Wybieraj zadania i ćwicz pisanie przez 20 minut. 10 minut przeznacz na grę  https://www.miniminiplus.pl/gry  Polecam Noddy memory.  Miłej zabawy.  Lubisz grę w szachy? Zagraj z komputerem. Kliknij  https://www.chess.com/pl/play/computer

23.04 czwartek klasa 2 edukacja informatyczna

Witam Was serdecznie!  🌷🌷🌷 Edukacja informatyczna Temat: Klawiatura - doskonalimy pisanie. 1. Wejdź na stronę Pisupisu.pl klasa 2. Wybierz niebieski pasek z napisem KLAWIATURA (po lewej stronie). Wybieraj zadania i ćwicz pisanie przez 20 minut. 10 minut przeznacz na grę  https://www.miniminiplus.pl/gry  Polecam Noddy memory.  Miłej zabawy.  Lubisz grę w szachy? Zagraj z komputerem. Kliknij:  https://www.chess.com/pl/play/computer

23.04 czwartek klasa 1 zajęcia zintegrowane

Witam Was serdecznie na kolejnych zajęciach. 🌹🌹🌹 Edukacja matematyczna Temat: Liczba 17. 1. Podręcznik s.65. Poznajemy kolejną liczbę dwucyfrową. Ile jest niebieskich kółek? Ile jest czerwonych kółek? Ile jest ich razem? Przeczytaj działania. 2. W zeszycie w kratkę napisz W klasie . Narysuj 2 zbiory i ich złączenie. W pierwszym zbiorze narysuj 10 elementów, a w drugim 7. Ile będzie w złączeniu? Podpisz zbiory liczbami. Zapisz pod spodem działania i oblicz: 10+7=, 17-7=,17-10=. Napisz wszystkie poznane liczby dwucyfrowe od najmniejszej do największej (zacznij od 10). 3. Podręcznik s.65 - ustnie zadania 1-4. 4. Zeszyt ćwiczeń s.56. Edukacja polonistyczna Temat: Czytanie i pisanie sylab: Dża, dża... 1. Podręcznik s.67. Przeczytaj sylaby i tekst. Przeczytaj rozpoczęte zdania i dobierz prawidłowe zakończenie (ustnie). 2. W zeszycie w linie podpisz rysunek, który wykonałeś/wykonałaś wczoraj: To jest dżungla. Poćwicz pisanie dwuznaku Dż, dż (po jednej linijce). 3. Ze

23.04 czwartek klasa 8 Geografia

Obraz
Geografia - klasa VIII – 23   kwietnia 2020r. WITAJCIE! Proszę,   pomyślcie w tym tygodniu   o   planecie - Ziemi! – mieliśmy wczoraj Dzień Ziemi. To nasze miejsce życia – Czy o nie dbamy? OGŁOSZENIA: 1) Przypomnienie o zadaniach, które prosiłam, żeby przesłać na OCENĘ: ·        notatka o Kanadzie ·        notatka o USA – do 15 kwietnia. 2) Proszę dokładnie zapisywać notatki, wykonywać polecenia. 3) Bardzo cieszą mnie osoby systematyczne i terminowe :)   4) Przy każdy zadaniu jest podany termin przesłania   go do oceny (czekam nawet 2 tygodnie dłużej) – jeśli ktoś nie przesłał odpowiedzi, ani nie poinformował, że z jakichś powodów nie może tego zrobić – ma nie zaliczone!!! Szanujmy się wzajemnie!!! 5) W sytuacji trudności, problemów, wątpliwości – proszę o kontakt ze mną – postaram się POMÓC! *************************************************************************** Z geografii mamy dzisiaj SPRAWDZIAN :) Zapisz w zeszyc