Posty

Wyświetlanie postów z maja 5, 2020

05.05.2020r. wtorek,klasa VII,język angielski

Lesson Topic:What will you do if... . Witam! Ćwiczymy pierwszy tryb warunkowy.Wykonajcie poniższe ćwiczenie,które znajduje się pod poniższym linkiem; http://www.focus.olsztyn.pl/gramatyka-conditional-I-test-1.html Przetłumacz zdania: 1.Jeśli wyjdę za mąż,będę mieć troje dzieci. 2.Dostaniesz dobrą ocenę jeśli odrobisz zadanie domowe. 3.Mój tata umyje samochód jeśli mu pomogę.4.Jeśli nie znajdziesz pracy,nie będziesz zarabiać pieniędzy. 4.Jeśli będzie ciepło,pójdziemy do parku. 5.On pójdzie na uniwersytet jeśli zda egzaminy. Przypominam o utrwaleniu leksyki ze str.83.Proszę zapisać do zeszytu ćw.4,str.83.(uzupełnij zdania czasownikami).Na zoomie 7.05.(czwartek) przepytam was ze słówek.

05.05.2020r. wtorek,klasa V,język angielski

Lesson Topic:"Gulliver in Lilliput."Reading. Dzień dobry! Dzisiaj skupiamy się na pracy z tekstem.Zapiszcie pod tematem wyrażenie: There was-był,znajdował się. There were-były,znajdowały się . Na przykład :There were 20 people in the shop .-Było 20 ludzi w sklepie.There was a soldier in front of the gate.-Był żołnierz przed bramą. Myślę,że kojarzycie z wcześniejszych lekcji to samo wyrażenie ,tylko używane w czasie teraźniejszym( there is,there are).  Zapiszcie jeszcze słówka:waves-fale, rock-skała, bow-łuk, arrow-strzała, soldier-żołnierz, wagon-wóz. Przeczytajcie tekst i do zeszytu zapiszcie ćw.3,str.81.Odpowiedzi nie muszą być pełnym zdaniem.W ćwiczeniach wykonajcie ćwiczenia dotyczące naszej lekcji o Guliwerze.Powodzenia!

05.05. wtorek, przedszkole, grupa 3,4 latki

Witam kochane maluszki :) Nasz dzisiejszy temat to ,,Poznajemy góry" 1. Ćwiczenia na dobry początek dnia https://www.youtube.com/watch?v=3ucDVAsz_C0 2. Słuchanie opowiadania E. Stadtmuller ,,Jak dobrze nam zdobywać góry" Rodzice uwielbiali górskie wyprawy. Kilka razy w roku pakowali plecaki i wyruszali na szlak. – Jeszcze trochę podrośniecie i wybierzemy się w góry wszyscy razem – obiecywał dzieciom tata. – Ale kiedy to będzie? – niecierpliwił się Olek. – Może już niedługo… – uśmiechnęła się mama. – Maj jest w tym roku taki piękny… To chyba tatę przekonało, bo już następnego dnia zaczął planować pierwszy rodzinny rajd. – Chcecie zobaczyć, dokąd pójdziemy? – zapytał, rozkładając mapę. – Najpierw szlak poprowadzi nas wąwozem, potem kawałek przez las i wyjdziemy na grań. – Na co? – nie zrozumiała Ada. – Grań to inaczej grzbiet górski – wyjaśniła mama. – Zobaczycie, jak pięknie wyglądają wiosną górskie łąki zwane przez górali halami. – Tylko pamiętaj: żadnego marudzenia

5.05 wtorek klasa 5 religia

Temat: Święta Teresa z Lisieux- mała siostra od wielkich spraw. Oglądnij prezentację -  zobacz   przeczytaj z podr. str. 118 i 119 na podstawie przeczytanych treści oraz  oglądniętej prezentacji wykonaj zadania do zeszytu. Zapis do zeszytu: zadanie 1,2,3 w prezentacji zobacz krótki film -  Święta Teresa zadania prześlij: rysiek332@gmail.com 

5.05 wtorek, klasa VIII - MATEMATYKA

Temat: Środek symetrii figury. Lekcja przez aplikację zoom o godzinie 12.00. Jutro (6.05) lekcja przez aplikację zoom odbędzie się o godzinie 11.00

05.05.2020r. wtorek,klasa I,język angielski,

Lesson Topic: How we move. Witam was dzieciaczki na kolejnej lekcji o zwierzętach.Mam nadzieję,że wszyscy już pięknie pamiętacie nazwy dzikich zwierząt.Dzisiejszy temat lekcji tłumaczymy jako"Jak się poruszamy",czyli poznamy nazwy czynności związanych z ruchem.Zapiszcie w zeszytach: walk [łok]-chodzić,spacerować run [ran]-biegać climb [klajmb]-wspinać się jump [dżamp]-skakać swim [słim]-pływać fly [flaj]-latać Te czynności będziemy używać w zdaniach ze słowem can-umieć. Na przykład : I can swim.-Ja umiem pływać. Monkeys can climb the trees.-Małpki potrafią się wspinać na drzewa.Otwórzcie podręczniki na stronie 56,popatrzcie na obrazki z ćw. 1 i powiedzcie co oni potrafią robić. W ćwiczeniach zróbcie ćw.1 i 2 na str.54.Wszystkie czynności uczymy się na pamięć.Powodzenia!

05.05.2020 r. - kl. 5 - wychowanie do życia w rodzinie

05.05.2020 r.   – kl. IV – V- wychowanie do życia w rodzinie TEMATYKA   do rozważania, przedyskutowania : Koleżeństwo – czy za wszelka cenę. 1.       Czym jest koleżeństwo, na czym polega? Co to znaczy być dobrą koleżanką i dobrym kolegą? - przyjazna relacja z osobą, z którą nie jesteśmy spokrewnieni, - koleżanki i koledzy to grupa osób, z którymi lubimy spędzać czas, - możemy się od nich czegoś nauczyć, mają podobne zainteresowania, - są to osoby, którym można powiedzieć o swoich radościach, ale też o smutkach   i otrzymać od nich pocieszenie, - dzięki nim nie czujemy się samotni, mamy z kim porozmawiać, czy uzyskać pomoc… - dobry kolega/koleżanka chętnie rozmawia z nami, nie ocenia drugiej osoby na podstawie ubrań, czy fryzury, pomaga w każdej sytuacji, nie wyśmiewa się z nas i wszystkich traktuje z szacunkiem, nie zazdrości lecz cieszy się z naszych sukcesów, wstawia się za osobą, która doświadcza przykrości i broni słabszych. 2.       Czy koleżeństwa trzeb

5.05 wtorek klasa 8 informatyka

   Wejdź na stronę  https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=68  . Otwórz podręcznik na stronach 34-35 i przeczytaj temat "Usystematyzowanie pojęć związanych z programowaniem". Następnie pobierz ze strony program Scratch:      https://liblink.pl/ktrEAuygyG Wybieramy: Kliknij tutaj, aby przejść Wybierz: ScratchInstaller1.4.exe Po kliknięciu pojawi się okienko, w którym wybierz: Zapisz plik Następnie w Pobranych uruchom go. Zacznie się instalacja na twoim komputerze. Dalej program poprowadzi cię sam. Musisz zawsze klikać Next,Tak lub OK. Po zainstalowaniu w lewym, górnym rogu znajduje się ikonka w kształcie globusa: Klikając ją wybieramy: język polski.   Z tym programem będziemy pracować na kilku następnych lekcjach. W razie pytań, trudności, wątpliwości - proszę pisać na adres -  jolantalepianka95@gmail.com

05.05.wtorek, przedszkole, grupa 5,6 latków

Witam Was serdecznie .😀 Temat dzisiejszego dnia : „Stolica, Wisła, syrenka” 1.       Ćwiczenia poranne na dobry początek dnia: https://www.youtube.com/watch?v=IrbKAybwi2g 2.       Słuchanie i nauka piosenki pt. „Syrenka” I. Stoi Syrenka nad Wisłą   i patrzy na rzeki fale.   Tak dużo dzieci dziś do niej przyszło,   no i nie boją się wcale.   Tak dużo dzieci dziś do niej przyszło,   no i nie boją się wcale.   To nie jest żywa Syrenka,   to pomnik Warszawę chroni.   Bo, jak mówi stara legenda:   Syrenka miasta broni.   Bo, jak mówi stara legenda:   Syrenka miasta broni. Ref.: Nasza Warszawa, nasza stolica   ciągle Syrenkę zachwyca.   A Wisła śpiewa wciąż u jej stóp   swoją piosenkę: Chlup, chlup, chlup, chlup.   A Wisła śpiewa wciąż u jej stóp:   Chlup! Chlup! Chlup! II. Kiedyś prawdziwa Syrenka   w falach tej rzeki mieszkała.   Siadała czasem na brzegu Wisły   i cudne pieśni śpiewała.   Siadała czasem na brzegu Wisły   i cud

5.05 wtorek klasa 1 religia

Temat: W maju oddajemy cześć Maryi, Matce Jezusa.  Posłuchaj i oglądnij film o - Tradycje majowych modlitw przy kapliczkach odpowiedz na pytania z podr. str. 108 wykonaj zadanie ze str. 109  posłuchaj Litanii Loretańskiej -  Litania   spróbuj codziennie z rodziną odmawiać ją w miesiącu maju  w intencji swojej rodziny, naszej Ojczyzny czy o ustąpienie pandemii korono wirusa.  

05.05.2020r. wtorek,klasa VIII,język angielski

Lesson Topic:Health-writing. Witam! Zaczniemy od utrwalenia czasów:past perfect i past simple.W ćwiczeniach zróbcie zadania1 i 2,str.44 oraz 3 i 4,str.45.Sprawdzimy i omówimy ewentualne błędy na zoomie.Dzisiejszy temat yo pisanie. Otwórzcie podręczniki na str.100.W ćwiczeniu 2 musicie uzupełnić luki pasującymi zdaniami z ćwiczenia 3.W ćwiczeniu 4 macie tzw."linking words" czyli spóniki:because-ponieważ, then-potem, also-również, although-chociaż.Uzupełnijcie nimi zdania i przetłumaczcie.Przypominam,że spotykamy się na zoomie 5.05.(czwartek) o godz.11.Będę pytać!Do usłyszenia!

05.05.2020 r.- kl.4 - wychowanie do życia w rodzinie

05.05.2020 r.   – kl. IV – V- wychowanie do życia w rodzinie TEMATYKA   do rozważania, przedyskutowania : Koleżeństwo – czy za wszelka cenę. 1.       Czym jest koleżeństwo, na czym polega? Co to znaczy być dobrą koleżanką i dobrym kolegą? - przyjazna relacja z osobą, z którą nie jesteśmy spokrewnieni, - koleżanki i koledzy to grupa osób, z którymi lubimy spędzać czas, - możemy się od nich czegoś nauczyć, mają podobne zainteresowania, - są to osoby, którym można powiedzieć o swoich radościach, ale też o smutkach   i otrzymać od nich pocieszenie, - dzięki nim nie czujemy się samotni, mamy z kim porozmawiać, czy uzyskać pomoc… - dobry kolega/koleżanka chętnie rozmawia z nami, nie ocenia drugiej osoby na podstawie ubrań, czy fryzury, pomaga w każdej sytuacji, nie wyśmiewa się z nas i wszystkich traktuje z szacunkiem, nie zazdrości lecz cieszy się z naszych sukcesów, wstawia się za osobą, która doświadcza przykrości i broni słabszych. 2.       Czy koleżeństwa trzeb

5.05 wtorek, klasa VI - MATEMATYKA

Temat: Zapisywanie równań. Lekcja przez aplikację zoom o godzinie 11.00 Jutro (6.05) lekcja przez aplikację zoom odbędzie się o godzinie 10.00.

5.05 wtorek klasa 6 informatyka

     Wejdź na stronę internetową     https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=66 .    Przeczytaj dokładnie polecenia zapisane w przykładzie 1 ze strony 45 i po kolei je wykonaj, aby nauczyć się jak umieścić obraz w programie Baltie. Po wykonaniu tego przykładu zrób ćwiczenie 2 ze strony 46. Efekty swojej pracy zapisz na swoim komputerze w utworzonym specjalnie do tego tematu folderze, będzie potrzebne do dalszych ćwiczeń.    Jeśli masz problem z rozwiązaniem zadania, nie zniechęcaj się. W razie pytań, trudności, wątpliwości - proszę pisać na mój adres -   jolantalepianka95@gmail.com

5.05 wtorek klasa 4 informatyka

     Wejdź na stronę    https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=64 ,   przypomnij sobie jak można ustalić styl, rozmiar, kolor i wygląd czcionki, następnie wykonaj zadanie 4 ze stronie 99 (w edytorze tekstu np. Word lub OpenOffice Writer) i prześlij na mój  adres      jolantalepianka95@gmail.com .        Jeśli masz problem z rozwiązaniem zadania, nie zniechęcaj się. W razie pytań, trudności, wątpliwości - proszę pisać na mój adres -   jolantalepianka95@gmail.com .

05.05.2020 r. - kl.7 - HISTORIA

Kl. 7 - HISTORIA – 05.05.2020 r. Temat: Świat u progu wojny. 1.       Przypomnij a)      Jakie były wspólne cechy systemów rządów w ZSRS, Włoszech i Niemczech w latach 20-tych i 30-tych XX wieku? Uzasadnij, że były to państwa totalitarne. (możesz posłużyć się tabelą na s. 205 ) b)      W jaki sposób przejęli władzę przywódcy tych państw? c)       Czy przywódcy Niemiec i Włoch realizowali zasady systemu wersalskiego? 2.       Zapoznaj się z tekstem podręcznika s. 198 – 203. 3.       Odpowiedz na pytania; a)      Uzasadnij, że Niemcy nie przestrzegały zasad podpisanego traktatu pokojowego (i ładu wersalskiego). b)      Jaką politykę prowadziła Japonia? c)       Przedstaw proces kształtowania się sojuszu niemiecko – włosko – japońskiego. d)      Omów i oceń politykę Francji i Wielkiej Brytanii wobec Niemiec w latach 1936-1939. e)      Wymień zdobycze terytorialne Niemiec, Włoch i Japonii uzyskane przed wybuchem II wojny światowej. f)        Jakie państw

5.05 wtorek klasa 2 religia

Temat: Jezus zmartwychwstały poucza nas swoim słowem. Oglądnij film -  Liturgia Słowa   wykonaj zadania str. 82 i 83 naucz się odpowiedzi przed Ewangelią / jaką wypowiadają wierni/ str. 83 podr.  naucz się piosenki - Oto jest dzień

5.05 wtorek klasa 7 matematyka

Temat lekcji: Zapisywanie liczb w notacji wykładniczej. Lekcja przez aplikację zoom o godzinie 9.15. Jutro lekcja matematyki przez aplikację zoom odbędzie się o godzinie 10.20.

5.05 wtorek, klasa IV - MATEMATYKA

Temat: Zapisywanie wyrażeń dwumianowanych - zadania. Lekcja przez aplikację zoom o godzinie 10.00.

05.05.,wtorek,kl.VI,muzyka

Temat : Najnowsze trendy muzyczne. Muzyka konkretna. Notatka: Muzyka konkretna to np. nagrane, przetworzone i zmiksowane odgłosy przyrody lub ruch uliczny. Pomysłodawca słynnego utworu pt. „4`33” jest John Cage. Posłuchaj: https://www.youtube.com/watch?v=JTEFKFiXSx4 co sądzisz o takiej formie muzykowania? ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………….. Spróbuj i ty pobawić się dźwiękiem. Dostosuj do istniejących możliwości i wykonaj polecenie ze str.93 WIOSENNA POBUDKA.( zad,na 6)- spotkanie na Messengerze o umówionej godzinie. Zaproponuj w e-meilu ,kiedy jesteś w stanie być na facebooku. POWODZENIA.

05.05 wtorek klasa 8 język niemiecki

Guten Tag Heute haben wir den f ϋ nften Mai. Thema: Interview mit einem Kinofan. ( Wywiad z fanem kina.) Proszę przepisać do zeszytu krótki wywiad z fanem kina: Person 1: Mia, gehst du lieber ins Kino oder ins Theater? Person 2: Ich gehe lieber ins Kino. Person 1: Und warum? Person 2: Im Kino habe ich immer ein Paar Filme zur Auswahl .Ich finde die grosse Leinwand super. Ich mag die Effekte, die Spannung und die Musik. Und w ä hrend der Filmvorf ϋ hrung kann ich ohne Probleme etwas Essen und trinken. Person 1: Wo sitzt du am liebsten im Kino? Person 2: Mittig, in der letzten Reihe. Person 1: In welchem Film warst du zuletzt? Person 2: In „New Moon – Bis(s) zur Mittagsstunde” Person 1: Wie heisst dein Lieblingsschauspieler, deine Lieblingsschauspielerin? Person 2: Mein Lieblingsschauspieler heisst Robert Pattinson. Nowe słówka: zur Auswahl (do wyboru ), die Leinwand ( ekran w kinie ), die Filmvorf ϋ hrung (projekcja filmu ), die Stimmung (

05.05 wtorek klasa 7 język niemiecki

Dzień dobry Witam   klasę VII Temat lekcji wpisujecie do zeszytu z datą 05.05.2020r Thema: Das Wetter. ( Pogoda.) Moi mili zaczynamy nowy rozdział : Kalender, Wetter und Ferien ( Kalendarz, pogoda, ferie ). W tym rozdziale zapoznacie się z nazwami pór roku i miesięcy, świąt i uroczystości, z celami podróży wakacyjnych, nazwami środków komunikacji. Nauczycie się rozmawiać o pogodzie , podawać datę, informować o formach spędzania czasu wolnego oraz czym jeździsz do szkoły i na wakacje. Do zeszytu przepiszcie krótką notatkę: Die Jahreszeiten( Pory roku ): -der Fr ϋ hling( wiosna ) / der Sommer( lato ) / der Herbst( jesień ) / der Winter( zima ) Jeżeli chcemy powiedzieć w lecie , w zimie ….. używamy słówka im np. im Sommer, im Winter…... Podręcznik strona 72. Tak zapytamy jaka jest dzisiaj pogoda : Wie ist das Wetter heute? Odpowiemy: Es ist frostig. ( Jest mroźno ) /Es ist kalt ( Jest zimno ) / Es ist sonnig ( Jest słonecznie ) / Die Sonne scheint ( świeci

05.05.2020r. wtorek,klasa IV,język angielski

Lesson Topic:My new pet. Witam na kolejnej lekcji.Zakładam,że wszyscy świetnie pamiętacie części ciała oraz umiecie budować zdania z czasownikiem "can".Dzisiaj popracujemy z dialogiem,który macie w podręczniku na str.86 w ćw.2.Zapiszcie słówka: in there-tam, guess-zgadnij. Przeczytajcie dialog zwracając uwagę,jakie pytania zadaje Iza.Tego typu pytania i odpowiedzi na nie znajdziecie w ćw.7,str.86.I to ćwiczenie wpiszcie do zeszytu.Według tych pytań opiszcie wybrane przez siebie zwierzę(ustnie).Na następnej lekcji będziemy pisać). W ćwiczeniach zróbcie zadania dotyczące czasownika "can"i tematu "my new pet."Na zoomie (wtorek o 9.00) przepytam was i wyjaśnię wszelkie wątpliwości.Do usłyszenia!

05.05.,wtorek,kl.V,plastyka

TEMAT: Wierzenia, mity, ważne wydarzenia, codzienne przedmioty upodobania starożytnych Greków i Rzymian odkrywane przez archeologów. Mural, graffiti, mozaika. Zapoznaj się z tekstem . •             w podręczniku: 24.  Okiem archeologa s. 79–83 •              oglądnij wybrane reprodukcje sztuki starożytnej Grecji, Rzymu i późniejszych okresów •              przeglądnij zdjęcia przedstawiające porcelanę •              przeglądnij zdjęcia murali ( napisz co to jest mural) •              zapoznaj się z przykładami współczesnych mozaik( napisz co to jest mozaika) Praca plastyczna: 1. Kolorowa zastawa stołowa na piknik”   Lub 2. „Projekt muralu o najbliższej okolicy”   lub 3.. „Abstrakcyjna mozaika” Prace plastyczne możesz wykonać dowolnymi, dostępnymi materiałami. POZDRAWIAM.

5.05 wtorek klasa 3 zajęcia zintegrowane

Obraz
Witajcie we wtorek 5 maja! 🌞  Edukacja polonistyczna Temat: Dlaczego Morze Bałtyckie jest słone?                                                       Przypominajka!  Legenda jest baśniową opowieścią o historii jakiegoś miejsca lub osoby, może zawierać wątki realistyczne, historyczne i baśniowe. Podręcznik s. 8 - 9. Dlaczego woda w Bałtyku jest słona - przeczytaj legendę oraz wersję naukową.  Odpowiedz na pytania znajdujące się pod tekstami.   Napisz w zeszycie, co sadzisz o postępku złodzieja młynka. Uzasadnij swoje zdanie. Zeszyt ćwiczeń s. 7. Wykonaj zadnie 1 - 3. Czas na krótką przerwę   Kliknij    Edukacja muzyczna Temat: Nauka piosenki ludowej Hej, żeglujże żeglarzu .  Zeszyt ćwiczeń s.6 Przeczytaj tekst piosenki.  Posłuchaj piosenki -  Kliknij! O czym jest piosenka? Jaki ma nastrój? Spróbuj zaśpiewać piosenkę piano (cicho). Spróbuj zaśpiewać piosenkę forte ( głośno). Spróbuj zaśpiewać piosenkę wolno. Spróbuj zaśpiewać piosenkę

5 maja, język polski, kl. VIII

Temat: Sprawdź się przed egzaminem. Test utrwalający. Spotykamy się w przestrzeni wirtualnej o godz. 11.00.

5 maja, język polski, kl. VII

Temat: Skrótowce. Spotykamy się w przestrzeni wirtualnej (Zoom) o godz.10.00.

5 maja, język polski, kl. VI

Temat: Wykrzyknik. Spotykamy się w przestrzeni wirtualnej(Zoom) o godz. 9.00.

5 maja, język polski, kl. V

Temat:Rajd wyrazowy- to już znamy, powtarzamy. 1. Przeczytaj informacje na s. 166-167( podręcznik do gramatyki). 2.Wykonaj test, podr. s.168-169. Odpowiedzi prześlij mailem.

05.05.,wtorek,kl.IV,muzyka

Temat lekcji:   Formy muzyczne-rondo. Notatka: -Rondo to taka forma muzyczna, która składa się z części, które się powtarzają,   mają nazwę A lub A`,gdy lekko ta część się zmienia. -I części zmiennej np.B,C,D. W związku z tym ,że rondo to koło, czyli wychodzisz z jakiegoś punktu i do niego wracasz i ciągle tak możesz krążyć   dlatego piosenki też mają budowę ronda ponieważ masz różniące się od siebie zwrotki ,ale ciągle do refrenu wracasz. - na str.112, rozrysowane są różne formy i budowy utworów -Po wysłuchaniu   trzech utworów: dopasuj odpowiedni wzór do utworu np. 1. https://www.youtube.com/watch?v=DCmMsQxT3tw ABA lub AB,lub ABACADA,lubABA`( na to się mówi PRIM) jak wrócimy do szkoły to wam zagram na flecie poprzecznym . 2. https://www.youtube.com/watch?v=IIJBTUKs6CI ................................................................... 3. https://www.youtube.com/watch?v=f1nVDoCnsNk ................................................................  Zdjęcie notatki

05.05.2020 wtorek klasa3 matematyka

Witam Was ! Dziś będziemy robić zakupy w sklepie z ..🐟! Do zeszytu przepisz to co jest napisane kolorem niebieskim. Na początek otwórz zeszyt zapisz datę 5.05.2020 r. oraz Temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych. Na początek jako przypomnienie zapisz w zeszycie krótkie zadanie:   1 złoty = 100 groszy 1 zł = 100 gr 5 zł = 500 gr 7 zł = 700 gr 10 zł = 1000 gr 1 zł 1 gr = 101 gr 8 zł 2 gr = 802 gr 2 zł 75 gr = 275 gr spróbuj wykonać samodzielnie kilka zadań  1 zł 10 gr = ……..gr 3 zł 20 gr = ……….gr 6 zł 42 gr = …….....gr Pamiętaj jeśli są złotówki i grosze to dodajemy osobno nigdy nie dodajemy groszy do złotówek i odwrotnie np. 5 zł 33 gr + 4 zł 25 gr = 5 zł + 4 zł + 33 gr + 25 gr = 9zł 58 gr inny przykład: 7 zł 35 gr + 2 zł 67 gr = 7 zł + 2 zł + 35 gr + 67 gr = 9 zł 102 gr = 10 zł 2gr                                                                                              ↓                                                                    / zobacz tutaj jest j

05.05 wtorek klasa 1 zajęcia zintegrowane

Witam Was serdecznie na kolejnych zajęciach. 😍😍😍 Zajęcia prowadzone przez Skype`a o godzinie 9.00. Edukacja matematyczna Temat: Liczba 20. 1. Podręcznik s.7 . Ile jest niebieskich kółek? Ile jest czerwonych? Których jest więcej? Ile jest ich razem? 2. W zeszycie w kratkę napisz W klasie. Narysuj dwa zbiory (w każdym po 10 elementów) i ich złączenie. Podpisz je. Zapisz działania i oblicz: 10+10=, 20-10=. W jednej linii zapisz liczby jednocyfrowe (zacznij od 0), a w drugiej dwucyfrowe (zacznij od 10). 3. Podręcznik s.7 - zad.1 i 2 ustnie. 4. Zeszyt ćwiczeń s.5. Edukacja społeczna  Temat: Polska i jej symbole - godło, flaga i hymn. 1. Podręcznik s.8-9. Przeczytaj informacje. Odpowiedz ustnie na pytania z tych stron. 2. Zeszyt ćwiczeń s.6 . 3. W zeszycie w linie napisz W klasie. Zapisz zdania: Nasza Ojczyzna to Rzeczpospolita Polska. Jej symbole to: biało-czerwona flaga, godło - biały orzeł na czerwonym tle i hymn "Mazurek Dąbrowskiego". Zapamiętaj

5.05 wtorek klasa 2 zajęcia zintegrowane

Witajcie we wtorek 5 maja! 🌞  Edukacja polonistyczna Temat: Wyrazy wieloznaczne.  Wyrazy wieloznaczne  KLIKNIJ Podręcznik s. 6 Przeczytaj na głos wiersz Dobre rady. W jakim znaczeniu użyto w wierszu wyrazów; pilot, bal, zamek, pączki? Podręcznik s. 7   Wykonaj zadanie 2.  Zapisz do zeszytu i zapamiętaj! Wyrazy, które mają kilka znaczeń, nazywamy wyrazami wieloznacznymi.  Wykonaj zadanie 3.  Zeszyt ćwiczeń s. 7 Wykonaj zadanie 1,2.  Dla chętnych: Wyrazy wieloznaczne  ĆWICZYMY Edukacja matematyczna Temat: Dodawanie i odejmowanie typu: 59+3, 61-2. Podręcznik  s. 5. Wykonaj zadania 1-4. Wykonaj zadania 5-7. Przeczytaj zadania. Co jest dane?  Co jest niewiadome? Ułóż pytania. Zapisz w zeszycie działania do zadań i je rozwiąż.  Zeszyt ćwiczeń. s 6. Rozwiąż zadania w pamięci i zakoduj odpowiedzi.  Edukacja przyrodnicza 🌼🍀🌼 Temat: Spacer do sadu, ogrodu, na podwórko. Słuchanie odgłosów z najbliższego otoczenia. Śpie