Posty

Wyświetlanie postów z kwietnia 20, 2020

20.04 poniedziałek kl. 7 i 8 WDŻ chłopcy

Temat: Rozwój psychoseksualny człowieka. 1. Biologiczna determinacja płci. Oglądnij slajd 1 człowiek od poczęcia jest istotą płciową, rodzi się  jako kobieta i mężczyzna i te cechy rozwijają się w jego organizmie  w miarę jego rozwoju. 2. Cechy kobiecości i męskości. slajdy 2-5 oglądnij i pomyśl o innych cechach  3. Komplementarność płci.  zastanów jaki jest cel istnienia obu płci i czemu służy ich  odmienność. 4. Identyfikacja z własną płcią. Uczymy się co to znaczy być kobietą i mężczyzną poprzez kontakt  z innymi, szczególnie w relacji do swoich rodziców. Jakże ważne  jest, by zaakceptować własną płeć. prezentacja do oglądnięcia  - prezentacja

20.07 poniedziałek klasa 7 religia

Temat: Święty Benedykt i jego Reguła. Przeczytaj tekst z podr. str. 120-121 o św. Benedykcie i jego regule  zakonnej. Oglądnij prezentację -  św. Benedykt   Zeszyt; Dopisz wydarzenia z życia św. Benedykta do poniższych  miejscowości : Nursja Subiaco Rzym Monte Cassino       Znajdź i napisz benedyktyńskie hasło, które do dziś jest aktualne.   zadania prześlij na adres: rysiek332@gmail.com

20.04, poniedziałek, przedszkole grupa 3,4 latki

Witam moje maluszki po weekendzie. Dzisiejszy temat to ,,Dbamy o ogródek" 1. Ćwiczenia poranne na dobry początek dnia. https://www.youtube.com/watch?v=FZ3pj_ZkldQ 2. Wiersz I. R. Salach ,,Ogrodnicy" Idą, idą ogrodnicy. Tup! Niosą grabki i łopatki. Hej! Będą spulchniać ziemię, aby lekko było jej. Puk, puk, puk łopatką. Szu, szu, szu grabkami. Tryśnie woda z koneweczki na nasze grządeczki. Rozmowa na temat wiersza. - Dokąd idą dzieci? - Co dzieci niosą ze sobą do ogrodu? - Co dzieci będą robiły w ogrodzie? 3. Oglądanie obrazków narzędzi ogrodowych Spróbujcie nazwać te narzędzia. https://blizejprzedszkola.pl/jesien-konczy-prace-w-ogrodzie-cz-1-pd,3,7523.html - Jak myślicie w jaki sposób wykorzystuje się te narzędzia w ogrodzie? Karty pracy s.38 (czterolatki) 4. Kolorowanka - konewka https://miastodzieci.pl/kolorowanki/konewka/

20.04 poniedziałek klasa 4 religia

Temat: Pusty grób - największe zwycięstwo. Zobacz Bazylikę Grobu Pańskiego -  grób Jezusa   Przeczytaj Ewangelię podr. str. 112  - oglądnij też film - film Zeszyt: Zadanie 1 podr. str. 113   zadnie prześlij : rysiek332@gmail.com

20.04.2020r. poniedziałek,klasa V,język angielski

Lesson Topic:We describe our school trip. 1.Zapisz w zeszycie wyrażenia: -The first thing we saw was...-pierwszą rzecz,jaką zobaczyliśmy,było... -It took.... minutes to get to....-zabrało nam... minut aby się dostać do... -After-po -Our next stop was...-naszym kolejnym przystankiem był... 2.Zapisz do zeszytu ćw.5,str.69. Zadanie sprawdzimy na zoomie,powodzenia!

20.04.2020r. poniedziałek,klasa III,język angielski

Lesson Topic:My day. Celem naszej lekcji jest utrwalenie słów i wyrażeń poznanych na poprzedniej lekcji.Dlatego przepiszcie następujące ćwiczenie. WSTAW: go(trzy razy), have(dwa razy), get, put, 1.I ................ up at 7 o'clock every day. 2.We ................ lunch at school,at 12 o'clock. 3.I ................ to school every morning. 4.I ................ a shower every evening. 5.After shower I ............. on my pyjamas. 6.I ............ to bed at 10 pm. 7.After lessons I ................. home and have dinner. Jako zadanie domowe nauczcie się wszystkie wyrażenia na pamięć.

20.04.2020r. poniedziałek,klasa II,język angielski

Lesson Topic:What's the matter? Kochane Dzieciaczki! Zaczynamy nowy rozdział,który mówi o zdrowiu i chorobach.Ponieważ jest to temat dość trudny i ważny,to zaczniemy od takich wstępnych słówek.Pod dzisiejszym tematem zapiszcie: -what's the matter?- co się dzieje?(tak pyta na przykład lekarz) - health[ helf]-zdrowie - healthy [helfi]-zdrowy - ill -chory / sick [sik]-chory - waiting room [łeiting rum]-poczekalnia - feel -czuć(się) - ache [eik]-ból(to słowo pojawi się w nazwach wielu dolegliwości,które poznamy w następnych lekcjach). Nauczcie się tych słów na pamięć oraz powtórzcie części ciała.

20.04 poniedziałek Klasa 6 Technika

Temat: Obwody elektryczne. Napisz krótki referat według punktów: 1. Co to jest prąd elektryczny? 2. Wymień 4 podstawowe symbole stosowane w schematach obwodów elektrycznych. 3. Wolt i amper- co to za jednostki? Powodzenia!

20.04 poniedziałek klasa 1 religia

Świętujemy Zmartwychwstanie Jezusa. Oglądnij i posłuchaj o Zmartwychwstaniu Jezusa - film Uzupełnij ćwiczenia z podr. str. 82-83

20.04 poniedziałek Klasa 8 Biologia

Temat: Nieantagonistyczne zależności między gatunkami. Zapoznaj się z materiałami zgromadzonymi pod linkiem: https://epodreczniki.pl/a/wspolpraca-miedzy-gatunkami/DQKGJXOUe Na podstawie podręcznika (str. 111- 115) wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń ( str. 65- 68). Na podany mail: e.gawel99@gmail.com  przyślij mi zdjęcie wykonanych ćwiczeń w zeszycie ćwiczeń do 27.04.20r. Powodzenia!

20.04 poniedziałek, klasa V - MATEMATYKA

Temat: Działania na ułamkach zwykłych i dziesiętnych - kolejność wykonywania działań. Lekcja przez aplikację zoom.

20.04 poniedziałek Klasa 7 Biologia

Temat: Działanie hormonów. Zapoznaj się z tekstem na str. 213- 216 w podręczniku. Na jego podstawie napisz w zeszycie odpowiedzi do następujących punktów: 1. Rola przysadki mózgowej w prawidłowym funkcjonowaniu układu hormonalnego. 2. Antagonizm działania hormonów na przykładzie insuliny i glukagonu. Wykonaj zadania w zeszycie ćwiczeń do powyższego tematu (str. 90- 91). Przygotuj prezentację na temat 5 dowolnych chorób układu dokrewnego- maksymalnie 10 slajdów, dowolny program- jeśli nie masz Power Pointa użyj Word. Pisz krótkie i zrozumiałe dla ciebie informacje, które zapamiętasz. Możesz wstawiać zdjęcia, schematy... Prezentację odeślij mi do końca kwietnia na mój adres mailowy e.gawel99@gmail.com W razie wątpliwości- pisz do mnie! Powodzenia!

20.04, poniedziałek, przedszkole grupa 5, 6 latki

Obraz
      Witam, witam po weekendzie. Dzisiaj zaczynamy nowy tydzień .       Nasz dzisiejszy temat to „Strażnicy przyrody” J        1.    Ćwiczenia na dobry początek dnia :                https://www.youtube.com/watch?v=S5TFdKc6TB4       2 .   Wiersz A. Widzowskiej „ Strażnicy przyrody”       Kuku, kuku! – echo niesie.       To kukułkę słychać w lesie. – Kuku, czekam! Kuku, dzieci!       Czy sprzątniecie swoje śmieci?       Płaczą sarny i jeżyki: – Ach!       Zamienią las w śmietniki! Rudy lisek wyszedł z norki.      – Dzieci to są mądre stworki.       O! Zbierają już butelki i zakrętki, i papierki.       Wiedzą, że ze szkiełka w lesie straszny pożar się rozniesie!       Hyc! Wyskoczył zając Kicek.       – Chcecie poznać tajemnicę?       Każdy maluch las szanuje       i porządku w nim pilnuje.       Wie, że drzewo i roślina       oczyszczają dym z komina.      Karty pracy, cz.4,s.12-13      Kolorowanie rysunków zwierząt. 1     

20.04 poniedziałek Klasa 8 Chemia

Temat: Porównanie właściwości kwasów karboksylowych. Wykonaj notatkę według punktów: 1. Rodzaje kwasów karboksylowych. 2. Zależność między właściwościami kwasów karboksylowych a liczbą atomów węgla w cząsteczce. 3. Właściwości kwasów karboksylowych. Zrób w zeszycie zadanie 1 i 7 ze str. 176 Gdybyś miał z pytania pisz na mój adres mailowy. Powodzenia!

20.04 poniedziałek, klasa VI - MATEMATYKA

Temat: Liczby dodatnie i liczby ujemne - powtórzenie wiadomości. Lekcja przez aplikację zoom.

20.04 poniedziałek Klasa 5 Biologia

Temat : Tkanki i organy roślinne- powtórzenie wiadomości. Przeczytaj podsumowanie działu IV ( str. 110- 111). Napisz w zeszycie przedmiotowym odpowiedzi do zadań z podręcznika ze strony 112 ("Wiesz czy nie wiesz?") Zrób ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń podsumowujące dział (str.77- 78). Na mój mail możesz przesyłać ewentualne pytania, wątpliwości związane z lekcjami.

20.04 poniedziałek klasa 7 fizyka

Temat lekcji: Energia potencjalna - rozwiązywanie zadań. Lekcja przez aplikację zoom. Po matematyce.

20.04.2020 poniedziałek klasa 3 matematyka

Witam Was na naszej kolejnej lekcji matematyki😀! Zapiszcie w zeszytach datę 20.04.2020 r . oraz temat lekcji: Jednostki objętości. Otwórz ćwiczenia na str. 61 spróbuj wykonać zad. 1 popatrz chwilkę na szklanki i strzałką narysuj którą szklankę należy ruszyć? …………………………………………….. Jeśli zajęło Ci to dłużej niż 3 minuty to podpowiadam. Należy ze środkowej pełnej szklanki rozlać część wody do trzech szklanek pustych . Teraz wykonaj zad. 2 i 4 str. 61 masz na te zadania 10 min.  Wykonaj w zeszycie zad. 1 i 2 str. 79 z podręcznika.   Pamiętaj że w naczyniu o pojemności 1 l mieści się 4 razy po ćwierć litra płynu lub 2   razy po pół litra.   Na dziś to wszystko. Zachęcam do oglądania lekcji  w telewizji!

20.04.2020 r. - kl.8 - WIEDZA O SPOŁECZEŃSTWIE

              Kl. 8 – WoS – 20.04.2020 r. Temat: Współczesne środki masowego przekazu. Problemy do przeczytania, oglądnięcia, przemyślenia i potwierdzenia przykładami: 1   1.    Funkcje i specyfika (wady i zalety) współczesnych środków masowego przekazu (prasa, telewizja, radio, internet).      2.    Rola środków masowego przekazu w systemie ochrony praw i wolności człowieka. 3   3.  Zasady prawidłowej analizy przekazu informacyjnego: tekstu narracyjnego (fakty, opinie) oraz reklamy. Proszę p. 1 zredagować w formie pisemnej notatki – schematu uwzględniającego wady i zalety współczesnych środków masowego przekazu. https://epodreczniki.pl/a/mlody-czlowiek-swiadomym-odbiorca-mediow/DgPrF5D62 - zachęcam do skorzystania.

20.04.2020r. poniedziałek,klasa VI,język angielski

Lesson Topic:Unit 5-a test. Zad.1 Przetłumacz: flu-                       headache-                       medicine-                       cough-                       stomach ache-                       a cold                       first aid kit- Zad.2 Czasowniki postaw w pierwszym trybie warunkowym: 1.If you .............. (take) your medicine,you .................. (get) better. 2.If you .................. (not go) to bed,you .....................(be) tired. 3.If you ....................(eat) lots of sweets,you ....................(feel) ill. 4.If you.......................(drink) cold water,you ....................(have) a sore throat. Zad.3 Wybierz 3 spośród 6 wyrazów i uzupełnij zdania: may,will,should,if,going,can't 1.If you see a shark , what ............. you do? 2.What are you .............. to do this weekend? 3.Im worried it ............ rain tomorrow.

20 kwietnia, język polski, kl. VIII

Obraz
Temat: Językowe środki artystycznego wyrazu. 1. Przeczytaj informacje z podr. s.299. 2. Wykonaj pol. 1., s. 299. 3. Przypisz zwierzętom z bajek odpowiednie cechy: pies, mrówka, wół, lis, owca, wilk.Jaki to środek artystyczny, kiedy zwierzętom przypisujemy stałe cechy? 4.Wykonaj test.

20 kwietnia, język polski, kl. VII

Temat: Kolory świata, kolory życia w wierszu Jana Lechonia( " Czerwone wino"). 1. Zastanów się, co może w kulturze symbolizować jesień. 2. Przeczytaj wiersz- podr. s.204. 3. Zbadaj budowę wiersza( podział na strofy, policz sylaby w wersach, rodzaje rymów). Przypominam!! Rymy: dokładne, niedokładne; męskie, żeńskie; przeplatane(abab) , okalające( abba), parzyste(aabb). 4. Zapisz notatkę ,wybierając właściwe określenia. Budowa utworu jest nieregularna/ regularna. Jesień w wypowiedzi narratora/ podmiotu lirycznego to pora spokoju/ niepokoju, chaosu/ harmonii, równowagi/ nierównowagi.

20 kwietnia, język polski, kl. VI

Temat: To już znamy, powtarzamy- pojęcia dotyczące liryki. 1.Przeczytaj informacje z podr. s. 244- 245. 2. Wykonaj pol. 1-15., s. 246-248. Odpowiedzi prześlij e-mailem.

20 kwietnia, język polski, kl. V

Temat: Poetyckie języki i ich tajniki- powtarzamy i utrwalamy. 1.Przeczytaj informacje z podr. s. 270-271. 2. Wykonaj zadania 1- 17, podr. s. 272-274 ( możesz zaznaczyć odpowiedzi literami A, B, C -tam, gdzie jest to możliwe- i odpowiedzi zapisać tak, np. 1 B). Odpowiedzi prześlij e- mailem.

20 kwietnia, język polski, kl. IV

Temat: W raju łakomczuchów(" Charlie i fabryka czekolady"). 1.Przeczytaj tekst-podręcznik s.233-235. 2.Uporządkuj wypowiedzenia w takiej kolejności, aby wytłumaczyć zwiedzającym, jak trafić do Hali Czekoladowej. Podkreśl równoważnik zdania. Proszę uważać, tu jest nieco węższe przejście. Zwróćcie uwagę, że korytarz coraz bardziej opada, jesteśmy blisko celu. Zapraszam do fabryki! Teraz udamy się na lewo. Wejdźmy. Skręcamy kolejny raz w lewo. Pójdziemy głównym korytarzem. W tym miejscu skręcimy w prawo. A oto i Hala Czekoladowa. Warto się rozejrzeć i podziwiać wspaniały jasnoróżowy kolor ścian. 3.Uzupełnij poniższe zdania przymiotnikami podanymi w nawiasie(niespotykane, baśniowym, ogromne, nierealnym, niezwykłe). Goście byli niezmiernie poruszeni widokiem Hali Czekoladowej, bo wydawała im się ....................., ............................., miejscem. Wszystko w niej było ........................., ............................., ...........................

20.04 poniedziałek Klasa 7 Chemia

Temat: Woda i roztwory wodne- powtórzenie wiadomości. Przeanalizuj wiadomości zebrane na str. 192- 193 w podręczniku. Wykonaj w zeszycie zadanie 1, 2 i 3 ze str. 194. W razie wątpliwości pisz na mój adres mailowy. Powodzenia!

20.04 poniedziałek klasa 7 matematyka

Temat lekcji: Potęgowanie potęgi. Lekcja przez aplikację zoom. Zapraszam na godz. 10.20!

20.04 poniedziałek, klasa IV - MATEMATYKA

Temat: Odejmowanie ułamków zwykłych - zadania. Lekcja przez aplikację zoom.

20.04 poniedziałek, klasa 2 - zajęcia zintegrowane

Witajcie dziewczynki👩 i chłopcy 👦z klasy drugiej!  Mam nadzieję, że jesteśmy w komplecie i mimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, wspólnie na nowo podejmiemy wysiłek codziennych obowiązków. Bardzo na Was liczę i bardzo to doceniam! 😅🌞 Plan na dziś: e. plastyczna e. przyrodnicza e. matematyczna jęz. angielski Edukacja przyrodnicza Temat: Sprzymierzeńcy i wrogowie roślin (zapisz do zeszytu). Podręcznik s. 76 - 77. Przeczytaj uważnie tekst Trzej lekarze. Obejrzyj zdjęcia i odpowiedz ustnie na pytania znajdujące się na s.77. Dla utrwalenia zdobytych wiadomości wykonaj w Zeszycie ćwiczeń s 63. zad. 1-3. Zapisz do zeszytu krótką informację:                                                          Szkodniki atakujące drzewa owocowe to: motyl owocówka jabłkóweczka, motyl trociniarka, chrabąszcz majowy.        Sprzymierzeńcy roślin to np. : szpak, kos, kukułka, dzięcioł, kret. Porozmawiaj z rodzicami na temat: Co by było, gdyby na Ziemi wyginęły wszystkie rośl

20.04 poniedziałek, klasa 3 - zajęcia zintegrowane

Witajcie dziewczynki👩 i chłopcy 👦z klasy trzeciej. Mam nadzieję, że jesteśmy w komplecie i mimo tej trudnej dla nas wszystkich sytuacji, wspólnie na nowo podejmiemy wysiłek codziennych obowiązków. Bardzo na Was liczę i bardzo to doceniam! 😅🌞 Plan na dziś: religia e. matematyczna e. przyrodnicza jęz. angielski Edukacja przyrodnicza: Kontynuacja tematyki:  LAS Temat: Opisywanie grzyba według planu (zapisz do zeszytu). Podręcznik s. 76 -77.    Będziemy się dzisiaj zajmować najniższymi warstwami lasu tj. ściółką i runem leśnym oraz grzybami. Przeczytaj bardzo uważnie wiadomości ze s. 76 i 77                  w podręczniku.   Odpowiedz na pytania znajdujące się pod tekstami. Postaraj się zapamiętać jak najwięcej wiadomości!!! Dla utrwalenia otwórz Zeszyt ćwiczeń na str. 58 i wykonaj zad.1.  Możesz wrócić do filmu o warstwach lasu:  kliknij . W zeszycie - opisz samodzielnie wygląd wybranego grzyba, według podanego planu - podręcznik s. 77.   To przykła

20.04. 2020 r. - kl.8 - HISTORIA

                                                Kl. 8 – HISTORIA – 20.04.2020 r. Temat: Rola Jana Pawła II w przemianach wolnościowych w Polsce i na świecie.     W tym roku, 18 maja, przypada setna rocznica urodzin św. Jana Pawła II. Jest to ważna dla Polaków okoliczność i dlatego przypominamy o roli, jaką odegrał Papież Polak w historii Polski i świata. Proszę zapoznać się z tekstem podręcznika – s. 183- 184, 191. Zwróćcie uwagę na to, że Papież interesował się problemami Polski i państw komunistycznej Europy - chciał demokratycznych przemian. Proszę również o wyszukanie w dostępnych źródłach informacji na ten temat i podanie kilku przykładów wskazujących na to, że św. Jan Paweł II żył problemami całych społeczeństw i pomagał je rozwiązywać (np. Meksykanie wspominają, że dopiero po Jego wizycie w tym kraju władze doprowadziły wodę do slumsów –dzielnic biedy). Podejmijcie próbę opracowania tego tematu w różnych formach: pisemnego wypracowania, schematu, tabeli,

20.04.2020 r. - kl. 6 - HISTORIA -

                        Kl. 6 – HISTORIA – 20.04.2020 r. Temat: Pogłębianie się upadku I Rzeczypospolitej – II rozbiór Polski. 1   1.    Przypomnij wiadomości o następujących po sobie wydarzeniach: konfederacji barskiej, I rozbiorze Polski, obradach Sejmu Wielkiego i uchwaleniu Konstytucji 3 Maja, konfederacji targowickiej i wojnie polsko – rosyjskiej 1792 r. 2   2.     Zapoznaj się z treścią podręcznika – s. 189-190. 3   3.    Przeanalizuj mapkę s. 190 i jej opis, legendę. 4   4.     Sporządź notatkę   o II rozbiorze, uwzględniając datę II rozbioru – w formie tabeli (państwa   dokonujące rozbioru, zajęte tereny, ich wielkość – powierzchnia i szacunkowa liczba ludności polskiej przyłączona do Rosji i Prus). 5   5.     https://www.youtube.com/watch?v=ZBx40SBSvoU – Rozbiory Polski ( film 4:17 min. – Zachęcam do utrwalenia wiedzy. 6.      Przypominam o przesyłaniu zadań, notatek na adres e-mail: danszkola123@gmail.com lub na whatsap. Pozdrawiam.

20.04 poniedziałek klasa 2 edukacja plastyczna i wychowanie fizyczne

Witam Was serdecznie! 😃😀😃 Edukacja plastyczna Temat: Dzienniczek obserwacji rośliny. 1. Weź 3 kartki z bloku lub ksero i zegnij na pół - zrób książeczkę. 2. Na okładce flamastrami lub kredkami napisz: MOJE OBSERWACJE oraz swoje imię i nazwisko.  3. Ozdób okładkę rysunkiem związanym z przyrodą. 4. Prowadź w dzienniczku obserwację zasadzonej fasoli lub innej rośliny. Wpisuj datę i rysuj, co zaobserwowałeś/zaobserwowałaś. Np. na pierwszej stronie narysuj tylko doniczkę z ziemią, bo nie widać nasionka. Możesz też napisać, co zrobiłeś/aś, np. Posadziłam/em nasiono fasoli. Prace wykonuj na kartce po prawej stronie, lewą zostawiaj pustą. W sumie wykonasz 5 obserwacji. Miłej zabawy!  Wychowanie fizyczne Wykorzystaj nagrania z zeszłego tygodnia. Mam też dla Ciebie nowe propozycje  https://www.youtube.com/watch?v=iKeatJK181Q . Możesz zaprosić do zabawy swoją rodzinę. 💃

20.04 poniedziałek klasa 1 zajęcia zintegrowane

Witajcie! Rozpoczynamy nowy tydzień.😊 Edukacja muzyczna 🎸🎺🎻🎷 Temat: Muzyka jest wszędzie. 1. Posłuchaj różnorodnych dźwięków i odgłosów. Zamknij oczy i próbuj odgadnąć. Kliknij  https://bajki-zasypianki.pl/zgadnij-gdzie-jestesmy/ .  2. Przeczytaj lub poproś o przeczytanie informacji o dźwięku.   Odgłosy docierające do nas z otoczenia określamy mianem dźwięku. Niemal bez przerwy jesteśmy otoczeni dźwiękami - nawet w nocy, gdy jest cicho jak makiem zasiał, słyszymy ciche tykanie budzika.  Dźwięk można wytworzyć w różnorodny sposób: za pomocą naszego głosu, instrumentów, aparatów technicznych, ale także wszystkich otaczających nas rzeczy - w domu, na ulicy, w samochodzie lub w przyrodzie. Gdy wiatr szumi wśród liści drzew, wesoło pluska strumyk lub deszcz uderza w okienne szyby, zawsze powstaje przy tym dźwięk.  Zwierzęta również wytwarzają przeróżne rodzaje dźwięku: ptaki ćwierkają, pszczoły brzęczą, psy szczekają, a kogut pieje.  Dla chętnych dzieci Obejrzyj filmik o

20.04 poniedziałek klasa 3 religia

20.04.2020 Witajcie Kochani! Proszę Was byście dziś przeczytali katechezę nr 53, str. 124, zapisując w zeszycie co znaczy słowo „Alleluja” przepisali, to co jest w ramce Zapamiętaj! Natomiast w zeszycie ćwiczeń str. 108 wykonajcie poszczególne zadania plastyczne! Powodzenia! W razie pytań podaje mój mail: mar.stach@wp.pl Bardzo Was proszę pamiętajcie o codziennej modlitwie!

20.04 poniedziałek klasa 8 religia

20.04.2020 Witajcie! Na początek serdeczne pozdrowionka!  Dziś proszę przeczytaj katechezę nr 29, str. 93 z podręcznika. Przepisz do zeszytu to co znajduje się pod hasłem Zapamiętaj!- str. 95. Zróbcie ćw. 1 i 2 – str. 48 i 49. W tygodniu miłosierdzia Bożego proszę módlcie się Koronką do Bożego Miłosierdzia o ustanie pandemii oraz o zdrowie dla Was i Waszej rodziny. Uważajcie na siebie!