Posty

Wyświetlanie postów z kwietnia 21, 2020

22.04.2020 r. - kl. 4 - PRZYRODA

            KL. IV – PRZYRODA – środa, 22.04. 2020 r. Temat: Przystosowania organizmów do zdobywania pokarmu. 1. Przypomnij: a) Co to jest odżywianie ? b) Jakie są poznane przez Ciebie dwa sposoby odżywiania organizmów? c) Na czym polega samożywność i jakie organizmy w ten sposób się odżywiają? d) Na czym polega cudzożywność i jakie znasz organizmy cudzożywne? I    2.     Podr. s. 168—171 (Przeczytaj tekst). I    I.    Zapisz punkty w zeszycie: 1.       Przystosowania roślin do pobierania pokarmu. 2.       Przystosowania zwierząt mięsożernych do zdobywania pokarmu. Przystosowania zwierząt roślinożernych do zdobywania pokarmu. 3.       Przystosowania zwierząt do pokarmu płynnego. I   II.  Odpowiedz na pytania: 1,2,3 – s.171 (podręcznik).     III. ZAD. ZĆW. s. 88-89.            Dziękuję za systematyczność w odrabianiu zadań i ich przesyłaniu. Pozdrawiam.

21.04, wtorek, grupa 5, 6 latków

Obraz
            Nasz dzisiejszy temat to „Jak dbać o przyrodę” J      1.        Ćwiczenia na dobry początek dnia :              https://www.youtube.com/watch?v=m2WsGrvCx_w      2.        Karty pracy cz. 4 s.14-15                    Oglądanie obrazków. Ocenianie, czy Olek i Ada są przyjaciółmi przyrody? 3.        Zabawy na świeżym powietrzu               Dzisiaj kochane dzieci zachęcam Was do zabawy badawczej na świeżym powietrzu               jeśli pogoda na to pozwoli ( do tej zabawy będziecie potrzebowali  jeśli posiadacie               w domu balon, słomkę do napojów, kubeczek z woda, paski bibuły zawieszone na nitce               Zastanówcie się dzisiaj: Co to jest powietrze, gdzie się znajduje, czy ma kolor, kształt,               w jaki sposób można poznać, że znajduje się wokół nas.                 Pierwsze ćwiczenie jakie możecie wykonać :                Nadmuchiwanie balonów- obserwowanie ich powiększania się, wypu

21.04.2020r. wtorek,klasa VII,język angielski

Lesson Topic:"Palm Reading"-reading. 1.Praca z tekstem-czytanie ze zrozumieniem. Przeczytajcie tekst ze str.81. 2.Ćwiczenie 1 i 2 proszę zrobić pisemnie. 3.W ćwiczeniach-uzupełniamy 2 strony z rozdziału 7. 4.Proszę się uczyć słówek na pamięć.

21.04.2020r. wtorek,klasa V,język angielski

Lesson Topic:"Alibi Game". 1.Przetłumacz zdania do zeszytu: -My pojechaliśmy do Paryża. -Ja zabrałem siostrę do kina. -Oni nie jedli sałatki. -Czy ty kupiłeś chleb? 2.Cwiczenia:1/69 i 1/70 zróbcie pisemnie w zeszycie.

21.04 wtorek przedszkole, grupa 3,4 latki

Witam moje maluszki. Dzisiejszy temat to ,,Sadzimy rośliny" 1. Ćwiczenia na dobry początek dnia https://www.youtube.com/watch?v=30BVfTvlsrE 2. Nauka piosenki ,,W naszym ogródeczku" https://www.youtube.com/watch?v=08_S0RA3mac W naszym ogródeczku zrobimy porządki }3 razy Wygrabimy ścieżki przekopiemy grządki, przekopiemy grządki raz, dwa, trzy. Potem w miękką ziemię wsiejemy nasionka }3 razy Będą się wygrzewać na wiosennym słonku, na wiosennym słonku raz, dwa, trzy. Przyjdzie ciepły deszczyk i wszystko odmieni } 3 razy W naszym ogródeczku grządki zazieleni, grządki zazieleni raz, dwa, trzy. 3. Oglądanie obrazka przedstawiającego pracę w ogrodzie https://pl.depositphotos.com/vector-images/sadzenia.html?qview=43416517 Przyjrzyjcie się dobrze obrazkowi i powiedzcie: - W jakim miejscu znajduje się rodzina? (w ogrodzie) - Co robi tata? Czego używa? - Co robi mama? - Co robi dziewczynka? - Czy wy też pomagacie waszym rodzicom w pracach ogrodowy

21.04 wtorek klasa 5 religia

Temat: Święta Faustyna-  apostołka Bożego Miłosierdzia.  Przeczytaj teksty Pisma św. podr. str, 110 Największym przejawem miłosierdzia była śmierć Jezusa na  krzyżu dla naszego zbawienia.   Prawdę o miłosierdziu przypomina nam św. Faustyna. zobacz dom św. Faustyny   Na podstawie podręcznika opisz w zeszycie najważniejsze fakty z  życia   św. Faustyny. Zadanie prześlij na : rysiek332@gmail.com  / możesz zrobić prezentację o św. Faustynie - wtedy wyślij tylko prezentację/ zobacz historię obrazu Miłosierdzia Bożego - prezentacja  

21.04 wtorek, klasa VIII - MATEMATYKA

Temat: Symetria względem prostej. Lekcja przez aplikację zoom.

21.04.2020r. wtorek,klasa I,język angielski

Lesson Topic:Wild animals-dzikie zwierzęta. Kochane dzieciaczki! Rozpoczynamy rozdział 5 ,w którym poznacie nazwy 8 zwierząt.Otwórzcie podręczniki na stronie 51.Proszę się nauczyć na pamięć: parrot -papuga snake [snejk]-wąż elephant [elefant]-słoń monkey [manki]-małpka giraffe [dżiraf]-żyrafa frog -żaba crocodile [krokodajl]-krokodyl mouse [małs]-mysz sore paw-boląca łapa W ćwiczeniach wykonajcie zadania 1 i 2,str.50. Powodzenia!

21.04 wtorek klasa 1 religia

Temat : Radośnie śpiewajmy "Alleluja". Posłuchaj śpiewu - Alleluja   Uzupełnij str. 84 w podręczniku Naucz się piosenki  z pokazywaniem - A a a Alleluja Zadanie : zaśpiewaj radosne Alleluja w czasie Mszy św. niedzielnej 

21.04 wtorek, klasa VI - MATEMATYKA

Temat: Liczby dodatnie i ujemne - sprawdzenie opanowania wiadomości. Lekcja przez aplikację zoom.

21.04.2020r. wtorek,klasa VIII,język angielski

Lesson Topic:Health-vocabulary. 1.Zaczynamy temat"zdrowie".Na początek powtórzcie : części ciała (ćw.1,str.94), zdrowy tryb życia -to wyrażenia z ćwiczenia 2,str.94, choroby i  wypadki czyli ćwiczenie 5,str,94-to pisemnie do zeszytu.Wszystkie słówka na pamięć!Do usłyszenia na zoomie!

21.04 wtorek klasa 8 informatyka

  Wejdź na stronę  https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=68  , przeczytaj temat „Statystyka dokumentu tekstowego” - str. 24. W razie pytań, trudności, wątpliwości - proszę pisać na adres -  jolantalepianka95@gmail.com

21.04 wtorek klasa 6 informatyka

     Wejdź na stronę internetową   http://baltie.com/pl/  . W  zakładce "Pobierz" znajduje się program "Baltie3" , który pobierz na swój komputer. Następnie przypomnij sobie w jaki sposób tworzymy programy w środowisku Baltie. Utwórz swój program np. w trybie budowanie.      Jeśli masz problem z rozwiązaniem zadania, nie zniechęcaj się. W razie pytań, trudności, wątpliwości - proszę pisać na mój adres -  jolantalepianka95@gmail.com

21.04 wtorek klasa 4 informatyka

   Wejdź na stronę    https://ebook.migra.pl/dlaucznia.php?book=64 ,   przeczytaj temat „Zmieniamy parametry czcionki” - str. 97 - 98, następnie wykonaj ćwiczenie 8 na stronie 98 (w edytorze tekstu np. Word lub OpenOffice Writer) i prześlij na mój adres   jolantalepianka95@gmail.com .      Jeśli masz problem z rozwiązaniem zadania, nie zniechęcaj się. W razie pytań, trudności, wątpliwości - proszę pisać na mój adres -   jolantalepianka95@gmail.com .

21.04 wtorek klasa 7 Język niemiecki

Dzień dobry. Witam Was serdecznie i mam nadzieję, że zdrowie Wam dopisuje. Dzisiejszy temat lekcji proszę wpisać do zeszytu z datą 21.04.2020r. Thema: Fokus- Wiederholung.( Powtórzenie wiadomości z rozdziału 5.) Dzisiejsza lekcja utrwala gramatykę i słownictwo z rozdziału 5 (Guten Appetit.) Na stronie 70 znajduje się słownictwo z tego działu. Proszę przeczytać je dokładnie i przyswoić sobie podaną leksykę. W razie pytań czy trudności proszę o kontakt . Kontakt do mnie: e-mail ( ewuniakmiec@gmail.com ) / lub komunikator Messenger(Ewa Kmieć). Pozdrawiam. E. Kmieć

21.04 wtorek klasa 8 Język niemiecki

Dzień dobry. Witam Was serdecznie. Mam nadzieję, że jesteście zdrowi. Dzisiejszy temat lekcji proszę wpisać do zeszytu z datą 21.04.2020r. Thema: Grammatik kompakt! (Utrwalenie gramatyki). Ta lekcja utrwala gramatykę z rozdziału 5( Alle Wege fűhren zum Ziel.)Na stronie 69 znajduje się materiał gramatyczny, który należy sobie przyswoić.(Przyimki z biernikiem i celownikiem). Do zeszytu przepiszcie krótką notatkę, którą dla was przygotowałam: Przyimek: zu(do) łączymy zawsze z celownikiem np. zur(zu der)Kirche-do kościoła/zum(zu dem)Bahnhof-do dworca/zur Strasse-do ulicy/zum Friseur-do fryzjera Przyimek: durch(przez) łączymy zawsze z biernikiem np. durch den Park(przez park)/durch die Stadt(przez miasto) W razie pytań czy trudności proszę się ze mną kontaktować. Jestem do waszej dyspozycji. Kontakt do mnie: e-mail ( ewuniakmiec@gmail.com ) / lub komunikator Messenger(Ewa Kmieć). Pozdrawiam. E. Kmieć

21.04 wtorek klasa 2 religia

Temat: W każdą niedzielę cieszymy się zmartwychwstaniem  Jezusa. Zobacz i posłuchaj -  Ewangelii   Uzupełnij podr. str. 76- 77 Naucz się piosenki -  Oto jest dzień

21.04 wtorek, klasa IV - MATEMATYKA

Temat: Dodawanie i odejmowanie ułamków zwykłych - zadania z treścią. Lekcja przez aplikację zoom.

21.04.,wtorek,kl.6,muzyka

Temat lekcji: Elementy dzieła muzycznego.c.d. Dynamika ,artykulacja, barwa dźwięku polecenia: -wysłuchaj Tańca węgierskiego  https://www.youtube.com/watch?v=fOorE4QwuCc - zaznacz zmiany dynamiczne tzn. zmiany w głośności dźwięku: forte znaczy głośno piano znaczy cicho  crescendo  znaczy coraz głośniej decrescendo znaczy coraz ciszej W podręczniku na str.84  masz pokazany znak,którym się zapisuje crescendo i decresceno taki otwarty dzióbek i zamykający się.( tego nie mogę w komputerze zapisać)Musicie sami się zapoznać. Słuchasz utworu i zapisujesz w odpowiednim fragmencie właściwą dynamikę: 0-42 sekundy............................................(zapisz  oznaczeniem dynamicznym .np.forte,piano lub inne) 42-50 sekundy............................................ 50 sekundy-1 min.......................................... 1min.-1,09...................................................... 1,09-1,12.......................................................... Zapisz w zeszycie

21.04.2020r. wtorek,klasa IV,język angielski

Lesson Topic:Module 5-vocabulary revision. Powtarzamy słownictwo: Ćwiczenia: 2/78,10/79-ustnie                    6/79 i 8/79-pisemnie Wszystko sprawdzimy i zrobimy pozostałe ćwiczenia na zoomie.Powodzenia!

21.04.2020 r. - kl.7 - HISTORIA

                              Kl. 7 – HISTORIA – 21.04.2020 r. Temat: Związek Sowiecki pod władzą Stalina. 1.       Przypomnij wydarzenia rewolucji 1917 r. w Rosji. 2.       Jakie były skutki tych przemian rewolucyjnych? Kim byli bolszewicy? Jaką rolę odegrał Włodzimierz Lenin? 3.       Zapoznaj się z tekstem podręcznika s. 183 – 188. 4.       Odpowiedz na pytania:       a) Jak rozumiesz pojęcie: komunizm wojenny? Do czego doprowadził gospodarkę Rosji sowieckiej?       b) Uzdrowieniem tragicznej sytuacji gospodarczej miała być Nowa Ekonomiczna Polityka (NEP ). Jakie wprowadzała zmiany? c    c)    Kiedy Rosja zmieniła nazwę na ZSRS ? d    d)    Jaka partia kierowała państwem sowieckim? [WKP(b)]       e)    Kto i w jaki sposób przejął władzę po śmierci Lenina i był przywódcą ZSRS od 1924 do 1953 roku? f    f)    Na czym polegał „kult jednostki” ?      g)    Dlaczego sposób rządzenia państwem w tym czasie nazywa się totalitarnym ? Totalitaryzm i zbrodnie

21.04,wtorek,kl. 5,plastyka

Temat lekcji: Statyka i dynamika w architekturze. polecenia: 1. Zapoznaj się z tekstem w podręczniku-str.66-68. Poznaj obiekty statyczne i dynamiczne: mosty,parki i wodne parki wodne,place zabaw wejdź w link i obejrzyj architekturę wodnego parku wodnego,która świadczy o architekturze dynamicznej.  https://www.youtube.com/watch?v=lYkkz00WzR8 wejdź w link  https://www.youtube.com/watch?v=LYBNe-wi-VE . Dowiesz się o różnych mostach w Wenecji. Mosty to architektura statyczna. 2. Namaluj most jako arch. statyczna lub plac zabaw,czy wodny park jako arch. dynamiczna. Wybierz jedno. Zdjęcie pracy prześlij na pocztę aga_polak76@interia.pl  Powodzenia.

21 kwietnia, język polski, kl. VIII

Temat: Części zdania- powtórzenie, utrwalenie. Lekcja przez Zoom.

21 kwietnia, język polski, kl. VII

Temat: Wyrazy złożone- złożenia, zestawienia, zrosty. Lekcja przez Zoom.

21 kwietnia, język polski, kl. VI

Temat: Trudne formy zaimków. Lekcja przez Zoom.

21 kwietnia, język polski, kl. V

Temat: Z Fileasem Foggiem dookoła świata(" W osiemdziesiąt dni dookoła świata"-fragm.). 1. Przeczytaj tekst- podr. s. 282-286.  2. Wykonaj pol. 1., s. 286, wpisz do zeszytu P lub F. 3. Do którego bohatera fragmentu powieści odnoszą się określenia: opanowany, dokładny, powściągliwy, tajemniczy, konkretny, dyskretny, małomówny, skrupulatny? 4. Przeczytaj informacje z ramek Zapamiętaj- podr. s.287. 5.Przyporządkuj wymienione w nawiasie postaci do poniższych kategorii(kapłan, konduktor, Fileas Fogg, Obieżyświat). Bohater pierwszoplanowy .......................................................... Bohaterowie drugoplanowi ................................................................. bohaterowie epizodyczni ........................................................................ Pomoże Ci w tym tekst. Choćby najmniejszy, bohater główny jest najważniejszy! Postać " na pierwszym planie" do końca książki z tobą zostanie. Bohater drugoplanowy na chwilę schowa

21.04 wtorek, klasa 2 - zajęcia zintegrowane

  Witajcie we wtorek 21 kwietnia !😉   Plan na dziś e. przyrodnicza e. polonistyczna  e. matematyczna religia  Edukacja przyrodnicza🌼 Temat: Wiosenne zagadki i rebusy.  Podręcznik s. 78 - 79 Samodzielnie rozwiąż zagadki i rebusy.  Zadanie 2 i 4 zapisz do zeszytu. Edukacja polonistyczna Temat: Opisujemy kwiatka (zapisz do zeszytu).🌷 Zeszyt ćwiczeń s. 64.  Wykonaj zadanie 1, 3. Zadanie 2 dla chętnych.  Poproś rodziców o wysłanie zdjęcia Twojego opisu kwiatka (telefon lub messenger). Edukacja matematyczna Temat: Zadania złożone (zapisz do zeszytu). Podręcznik s. 80 Zapisz w zeszycie: Najpierw dziel, potem dodawaj! Wykonaj zadanie 1. Zapisz w zeszycie: Najpierw dziel, potem odejmuj! Wykonaj zadanie 5. Proszę również o przesłanie tych zadań.  Poćwicz dzielenie w zakresie 50 -  Kliknij!                                                                                                                                                   

21.04.2020 r.- kl.5 - WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE

21.04.2020 r. – kl. IV – V- WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE TEMATYKA   do rozważania, przedyskutowania: Zrozumieć siebie i innych .       Wcześniej rozmawialiśmy, także na lekcjach przyrody, o zmianach fizycznych zachodzących w okresie dojrzewania. „Dziś porozmawiamy o zmianach zachodzących w sferze emocjonalnej” , psychice, emocjach i sposobie myślenia. „Huśtawka hormonalna powoduje huśtawkę nastrojów: czujecie się szczęśliwi, zadowoleni z życia, a za chwilę ogarnia was przygnębienie, niepokój lub smutek czy złość.: „Choć te napięcia bywają dla nas nieprzyjemne, są zupełnie normalne.” Powinniście jednak, tak jak każdy z nas uczyć się kontrolowania emocji i reagowania na różne sytuacje we właściwy sposób – wymaga to czasu i współpracy z wieloma ludźmi: koleżankami, kolegami, rodzicami, rodzeństwem, nauczycielami itp. Musimy bardzo się starać, aby nie ranić bliskich nam osób. „Uczmy się kulturalnego wyrażania własnego zdania i takiego mówienia o swoich emocjach, które nie sprawia

21.04.2020 r. - kl. 4 - WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE

21.04.2020 r. – kl. IV – V- WYCHOWANIE DO ŻYCIA W RODZINIE TEMATYKA   do rozważania, przedyskutowania: Zrozumieć siebie i innych .       Wcześniej rozmawialiśmy, także na lekcjach przyrody, o zmianach fizycznych zachodzących w okresie dojrzewania. „Dziś porozmawiamy o zmianach zachodzących w sferze emocjonalnej” , psychice, emocjach i sposobie myślenia. „Huśtawka hormonalna powoduje huśtawkę nastrojów: czujecie się szczęśliwi, zadowoleni z życia, a za chwilę ogarnia was przygnębienie, niepokój lub smutek czy złość.: „Choć te napięcia bywają dla nas nieprzyjemne, są zupełnie normalne.” Powinniście jednak, tak jak każdy z nas uczyć się kontrolowania emocji i reagowania na różne sytuacje we właściwy sposób – wymaga to czasu i współpracy z wieloma ludźmi: koleżankami, kolegami, rodzicami, rodzeństwem, nauczycielami itp. Musimy bardzo się starać, aby nie ranić bliskich nam osób. „Uczmy się kulturalnego wyrażania własnego zdania i takiego mówienia o swoich emocjach, które nie sprawi

21.04 wtorek klasa 7 matematyka

Temat lekcji: Potęgowanie potęgi - ćwiczenia. Lekcja przez aplikację zoom.

21.04.,wtorek,kl.4,muzyka

Temat lekcji: Tradycja i sztuka ludowa.Oskar Kolberg. Podręcznik str.103-107. Polecenia: 1. Oglądnij filmik i wysłuchaj rzeszowskiej kapeli ludowej,wejdź w link   https://www.youtube.com/watch?v=ERs_VnOMz7s -spróbuj rozpoznać instrumenty i zapisz  w zeszycie: W skład kapeli rzeszowskiej wchodzą następujące instrumenty:................................................................................................................................ 2.Przeczytaj tekst o Oskarze Kolbergu.Str.104-105.Na stronie 106 będzie piosenka GĘSI,GĘSI -zwróć uwagę na metrum w piosence: przy kluczu 2/8  tzn.że w każdym takcie są dwie ósemki. Dokończ zdanie: Dwie ósemki dają razem jedną...........................................(wpisz wartość nuty) 3.Przeczytaj polecenie 10 ze str.106 i odpowiedz na pytanie w nim zadane. Wszystkie polecenia i odpowiedzi zapisz do zeszytu i zdjęcie notatki prześlij na e-maila aga_polak76@interia.pl Powodzenia.

21.04 wtorek, klasa 3 - zajęcia zintegrowane

Witajcie we wtorek 21 kwietnia!😃 Plan na dziś e. matematyczna e. przyrodnicza e. plastyczna Edukacja przyrodnicza Temat: Wśród leśnego podszytu.  Powtórzmy! Las ma budowę warstwową.  Warstwy lasu: warstwa ściółki, warstwa runa, warstwa podszytu, warstwa drzew   Podręcznik s. 80 Powoli i z uwagą przeczytaj tekst oraz podpisy po zdjęciami.  Odpowiedz ustnie na pytania znajdujące się  pod tekstem.  Dla lepszego utrwalenia zdobytych wiadomości - pracuj                 w ćwiczeniach s. 62. Zapisz notatkę w zeszycie: Warstwa lasu zwana podszytem składa się głównie z małych drzewek i krzewów, takich jak: kruszyna, leszczyna, malina, kalina, jeżyna, jałowiec, wawrzynek wilcze łyko, jarzębina, żarnowiec, berberys, trzmielina. W podszycie leśnym znajduje schronienie wiele gatunków zwierząt: sarny, jelenie, daniele, łosie, dziki, wilki, lisy, rysie, borsuki, żubry, żbiki. Edukacja polonistyczna Temat: Ćwiczymy ortografię (nie zapisuj w zeszycie). Podręczn

21.04.2020 wtorek klasa 3 matematyka

Witam Was na kolejnej lekcji matematyki.😀 Na początek powtórzymy sobie troszeczkę mnożenie i dzielenie. Poproś kogoś starszego aby sprawdził czy dobrze liczysz: 6 x 5 =, 4 x 3 =, 9 x 5 =, 8 x 7 =, 30 : 5 =,  18 : 2 =, 36 : 4 = Świetnie! Zapisz w zeszycie datę 21.04.2020 r . i temat: Rozwiązywanie zadań tekstowych - jednostki objętości. Otwórz podręcznik str. 79 wykonaj zad. 3 , możesz liczyć na kartce lub w pamięci do zeszytu zapisz tylko powiedzenie jakie wyjdzie po uporządkowaniu rosnąco wyników wraz z sylabami. Powiedz rodzicom co znaczy to powiedzenie nie zapisuj w zeszycie!  otwórz ćwiczenia dodatkowe na str. 64 wykonaj zad. 1  / proszę rodziców aby najpóźniej do środy do godziny 21.00 przesłali mi zdjęcie tego zadania wykonanego przez ucznia/ Na zakończenie spróbuj wykonać zad. 3 str. 61 z ćwiczeń. Jest to zadanie trudniejsze jeśli sobie nie poradzisz nic się nie stanie. To wszystko na dziś. Pozdrawiam Wszystkich.  kontakt tel. 667897926 e-mail hektor17@vp.pl

21.04 wtorek klasa 1 zajęcia zintegrowane

Witam Was serdecznie w kolejnym dniu nauki! 🌞🌞🌞 Edukacja polonistyczna 📖 Temat: Zawody związane z muzyką. Czytanie i pisanie sylab: Dza, dza...   1. Otwórz podręcznik na s.60 . Zapoznaj się z nazwami zawodów związanych z muzyką. 2. Przeczytaj sylaby z dwuznakiem "dz" - s.61 oraz tekst "Koledzy". Zapoznaj się z różnymi znaczeniami słowa "dzwonki". 3. Zeszyt ćwiczeń s.53. 4. W zeszycie w linie napisz W klasie i narysuj wybrane przez siebie dzwonki. Podpisz: Te dzwonki to ............ (np. instrument muzyczny lub kwiaty - zależy co narysujesz). Poćwicz pisanie dwuznaku Dz, dz (po jednej linijce). Edukacja matematyczna 📏 Temat: Dodawanie i odejmowanie liczb w zakresie 16. 1. Podręcznik s.62 - wykonaj wszystkie zadania w zeszycie. Wcześniej napisz W klasie. Zadanie domowe - kolejna strona w Domowniczku. W wolnych chwilach ćwicz kaligrafię w ćwiczeniach do kaligrafii.

21.04 wtorek klasa 5 Geografia

Obraz
Geografia - klasa V – 21 kwietnia 2020r. WITAJCIE! Jutro Dzień Ziemi! Proponuję, aby każdy zrobił coś dobrego dla naszego miejsca życia –         może małe sprzątanie lub posadzenie kilku roślin :) OGŁOSZENIA: Nasza nowa forma nauki – w domu, bez bezpośredniego kontaktu z nauczycielem - trwa już miesiąc  i nikt nie wie, kiedy się zakończy. Proszę Was o poważne podejście do tego wyzwania i nie marnowanie czasu. Przewidywania są różne – możemy nie spotkać się w szkole – więc oceny, które zdobywacie będą mieć wpływ na ocenę roczną (na świadectwie). PROSZĘ O TYM PAMIĘTAĆ ! 1) Przypomnienie o zadaniu, które prosiłam, żeby   przesłać na OCENĘ: ·        Notatka z lematu las równikowy i las strefy umiarkowanej – przesłało 3 osoby. 2) Proszę dokładnie zapisywać notatki, wykonywać polecenia. 3) Bardzo cieszą mnie osoby systematyczne i terminowe :) 4) W sytuacji trudności, problemów, wątpliwości – pr