Posty

Wyświetlanie postów z maja 7, 2020

08.05. piątek plastyka kl6

T:Sztuka ludowa. ,,Smigus-dyngus.Ilustrowanie dawnych tradycji. -sztuka ludowa- -regionalne stroje ludowe -skansen -etnografia -szeroka lub wąska gama barwna -ćw. plastyczne:rysunek wybraną techniką lub malarstwo Ważne: Proszę zrobić zdjęcia wcześniej zadanych prac i wysłać do oceny! adres piotrgolec63@wp.pl

08.05.piątek plastyka kl. 4

T:Tajemnice faktury."Pochmurne niebo" -podręcznik :Skóra plamy-faktura s.32-33 -faktura-gładkie i chropawe -reprodukcje z podręcznika Macie kochani namalować prostą kompozycję, w której występują plamy barwne o zróżnicowanej fakturze. Ważne: Proszę zrobić zdjęcia wcześniejszych prac i wysłać mi do oceny piotrgolec63@wp.pl

07.05.2020r. czwartek,klasa VII,język angielski

Lesson Topic:A letter of request-writing. Dzień dobry.Zapiszcie pod tematem słowa: request-prośba city council-władze miasta to sign-podpisać count on-liczyć na support-wsparcie Otwórzcie podręczniki na str.86.Przeczytajcie maila z ćw.1 i odgadnijcie,jakich 3 czasowników brakuje.Jest to list nieformalny,ponieważ są sformułowania typu"HI",są stosowane skrócone formy np.I'm lub I've,a takich nie można stosować w listach formalnych.Wyjaśniam wam to dlatego,że macie takie pytanie o styl maila w ćw.1.Zróbcie pisemnie ćw.3,w którym trzeba znaleźć błędy w każdym zdaniu.Wypiszcie te błędy.

07.05.2020r. czwartek,klasa I,język angielski

Lesson Topic:A song A frog can jump." Witam wszystkich!Dzisiaj mamy do wysłuchania piosenkę" A frog can jump" którą znajdziecie na płycie ucznia pod numerem 31.Słowa są w ćwiczeniach na str.90.Piosenka mówi o  tym,co różne zwierzęta potrafią robić.Słuchając, utrwalamy nazwy czynności oraz zdania typu "I can swim./I can't fly."Po wysłuchaniu piosenki wykonajcie zadanie w ćwiczeniach na str.55.Powodzenia!

07.05. czwartek, przedszkole, grupa 3,4 latki

Obraz
Witam kochane dzieciaczki w czwartek :) Nasz dzisiejszy temat to ,,Od gór do morza" 1. Ćwiczenia na dobry początek dnia https://www.youtube.com/watch?v=QaCxzdZfBLM 2. Oglądanie zdjęć przedstawiających różne ciekawe miejsca w Polsce - Co przedstawia zdjęcie? (morze, latarnię morską) - Co możemy ciekawego robić nad morzem? - Byliście kiedyś z rodzicami nad morzem? - Czy wiecie jak nazywa się polskie morze? - To zdjęcie przedstawia Zamek Królewski w Warszawie. - Warszawa to stolica Polski. (stolica - najważniejsze miasto w Polsce, w którym znajdują się najważniejsze urzędy państwowe, będące siedzibą władz.) - Na tym zdjęciu przedstawiony jest Zamek - Wawel w Krakowie. - Co przedstawia zdjęcie? - To Smok Wawelski, spójrzcie jak zionie ogniem. - Byliście kiedyś z rodzicami w Krakowie? - Co przedstawia to zdjęcie? - Co ciekawego można robić w górach? - Byliście kiedyś z rodzicami w górach? 3. Kolorowanka - Smok Wawelski https://miastodzieci.pl

7.05 czwartek klasa 6 religia

Temat: Majówki- " I co czuje, i co żyje, niech z nami sławi Maryję". Posłuchaj Ewangelii-  Zwiastowanie NMP   Zobacz kolejne wydarzenie z życia Maryi-  pod krzyżem   Na podstawie usłyszanej Ewangelii i oglądniętych wydarzeń z   życia Maryi oraz przeczytanych informacji z podręcznika  str.192-193 wykonaj zadania do zeszytu: 1. Krótko w punktach wypisz wydarzenia, kiedy Maryja  towarzyszy Jezusowi Swemu Synowi. 2. W jaki sposób Polacy oddają cześć Maryi? Zadanie 2 prześlij: rysiek332@gmail.com  Znajdź czas, aby wspólnie z rodziną odmawiać w miesiącu  maju Litanię Loretańską.

7.05 czwartek, klasa VIII - MATEMATYKA

Temat: Symetrie - powtórzenie i sprawdzenie opanowania wiadomości. Lekcja przez aplikację o godzinie 12.00. Jutro (8.05) lekcja przez aplikację zoom odbędzie się o godzinie 11.00.

07.05.2020r., czwartek, klasa VIII, język angielski

Obraz
Lesson Topic:Health-wocabulary revision. Dzień dobry, proszę o rozwiązanie następujących zadań i przesłanie mi odpowiedzi do 13.05.2020r  na maila(ewaczado66@gmail.com):

7.05 czwartek, klasa V - MATEMATYKA

Temat: Pole równoległoboku. Lekcja przez aplikację zoom o godzinie 11.00. Jutro (8.05) lekcja przez aplikację zoom odbędzie się o godzinie 9.00.

07.05.,czwartek,kl.V,muzyka

Witajcie,znowu się kontaktujemy!!! Temat:   Instrumenty dęte drewniane. Polecenia do lekcji: Zagraj gamę od C1-C2 na flecie prostym .Możesz pomóc sobie   tabelą chwytów dla przypomnienia str. 8 Notatka : FLET POPRZECZNY- pojawił się w baroku. Obecnie buduje się go z metalu ,ale wciąż jeszcze nazywany jest dętym drewnianym. Flecista trzyma flet w poprzek ,a dźwięki   wydobywa się poprzez strumień powietrza   wdmuchiwany przez tzw. WARGĘ   w części przedniej fletu. Posłuchaj jego barwy i możliwości głosowych; https://www.youtube.com/watch?v=2zcTKhohtJg Wpisz tytuł i autora https://www.youtube.com/watch?v=hVARLQolFk0 wersja na flecie prostym. KLARNET- to również instrument dęty drewniany. Wykonany z czarnego drewna afrykańskiego. W górnej części znajduje się ustnik ze stroikiem ( trzcinowym fragmentem ). Klarnet ma ciepłe, miękkie brzmienie. Instrumenty dęte bardzo często wykorzystuje w muzyce jazzowej. Jest ona wyjątkowa ponieważ można ją improwizować.

07.05.,czwartek,kl.VII,muzyka

 Spotykamy się znowu na muzyce,jak to szybko mija!!! Temat : Dźwięki   jak barwy.   Kolorystyka różnych zespołów – porównywanie barw kwintetów. Polecenia do lekcji: •   odsłuchaj „ Pod jabłonią ” (S. Szczyciński, M. Sobolewska) tekst w podręczniku. https://www.youtube.com/watch?v=mkHhhuC1RjY Chętnych na ocenę 6 zapraszam do zaśpiewania na Messengerze o umówionej godzinie zaproponowanej przez ucznia w e-meilu. Przypomnij sobie włoskie   nazwy zespołów muzycznych po względem ilości grających muzyków: Jeden grający to……………………………………. Dwóch grających to………………………… Trzech grających to……………………………………… Czterech grających to……………………………………… Pięciu grających to………………………………………… • Słuchamy: 1.W. Kilar, Kwintet na instrumenty dęte , cz. I;2. W. Lutosławski, Mini-uwertura na kwintet dęty blaszany ;3. F. Schubert, Kwintet fortepianowy A-dur op. 114 „Pstrąg”; 1. https://www.youtube.com/watch?v=dBOOFHAH9GI 2. https://www.youtube.com/watch?v=E48jmCTJabE 3. https://www.

07.05.2020 r.-kl.8 - wiedza o społeczeństwie

07.05.2020 r. – kl. 8 – wiedza o społeczeństwie Temat: Organizacje międzynarodowe – Organizacja Paktu Północnoatlantyckiego (NATO). 1    1.  Przypomnij wiadomości o ONZ – wg podanych zagadnień. 2    2.  Zapisz temat lekcji i zapoznaj się z tekstem w podręczniku oraz informacjami z  dostępnych źródeł na temat NATO. 3    3. Odpowiedz na pytania – zagadnienia: a)      Kiedy i w jakich okolicznościach powstało NATO? b)      Jakie państwa należą do NATO? c)       Kiedy Polska przystąpiła do tego paktu? d)      Jakie cele stawia sobie NATO? e)      Podaj przykłady działań podejmowanych przez NATO we współczesnym świecie. f)        Przedstaw przykłady działalności Polski w NATO, min. udział naszych wojsk w działaniach militarnych NATO. 4    4.  Odpowiedz pisemnie na punkt 3a),b),c), d) – prześlij do oceny – wg przyjętych zasad. Przypominam email: danszkola123@gmail.com lub w innej formie.

7.05.czwartek, przedszkole, grupa 5,6 latków

Obraz
Dzień dobry. Witam Was serdecznie w czwartek. Nasz dzisiejszy temat to „Mieszkamy w Europie” 1.Ćwiczenia na dobry początek dnia. Rytmiczna rozgrzewka : https://www.youtube.com/watch?v=4YFmTNqTfsU 2.Słuchanie nazw państw europejskich- sąsiadów Polski. https://www.youtube.com/watch?v=1Smad9uKJ6w Karta pracy, cz. 4, s. 34–35. Oglądanie mapy Europy. Zwrócenie uwagi na jej wielkość i kształt. Samodzielne lub z pomocą rodzica odczytajcie nazwy państw europejskich. (Szarym kolorem zaznaczone zostały kontynenty Azji i Afryki) Kolorowanie flagi Polski. Określanie, w którą stronę są zwrócone. Oglądanie obrazków flag. Kolorowanie rysunków flag według wzoru. Oglądanie obrazków innych flag. 3. Oglądanie globusa (jeśli macie w domu); wyjaśnienie czym jest i do czego służy; odczytywanie wspólnie z rodzicem nazw kontynentów, jakie się na nim znajdują. 4. Wyjaśnienie skrótu UE. Zapoznanie z nazwami państw należących do Unii Europejskiej. Omówienie flagi UE (symbol wszystk

7.05 czwartek klasa 7 matematyka

Temat lekcji: Ćwiczenia w zapisywanie liczb w notacji wykładniczej. Lekcja przez aplikację zoom o godzinie 9.15. W poniedziałek (11.05) lekcja matematyki przez aplikację zoom odbędzie się o godzinie 10.20. Lekcja fizyki w poniedziałek o godz. 11.15

07.05.2020 r.- kl. 6 - HISTORIA

07.05.2020 r. – kl. 6 – HISTORIA Temat:   Rzeczpospolita w XVIII wieku – zadania powtórzeniowe. Kontynuacja powtórzenia na lekcji z aplikacją zoom.      1. Przypominamy te wydarzenia, które wzmacniały nasze państwo w XVIII wieku oraz te, które doprowadziły do jego upadku.      2. Zwracamy uwagę na rolę wielkich ludzi w historii oraz zdrajców Ojczyzny. 3   3.  Ustalamy kolejność chronologiczną wydarzeń. 4   4.  Pracujemy z mapą i materiałem infograficznym. 5   5.    Operujemy wiedzą przyczynowo – skutkową, pojęciami i nazwami historycznymi. Zapraszam do wykazania się wiedzą i umiejętnościami. Nadal przypominam o przesyłaniu notatek i zadań – ostatnio zadania z testu z podręcznika – proszę pisać odpowiedzi „pełnymi zdaniami”, aby treść zapisu była zrozumiała. (Przypominam: danszkola123@gmail.com lub w innej formie, np. na whatsap)

7.05 czwartek, klasa IV - MATEMATYKA

Temat: Różne zapisy tego samego ułamka dziesiętnego - zadania. Lekcja przez aplikację zoom o godzinie 10.00. W poniedziałek ( 11.05) lekcja przez aplikację zoom odbędzie się o godzinie 9.00.

07.05 czwartek 5-6 latki, zajęcia logopedyczne

Zajęcia logopedyczne Witajcie dzieciaczki. Mam nadzieję, że codziennie ćwiczycie w domu razem z rodzicami, wykorzystując materiały, które otrzymywaliście ode mnie. Poniżej przygotowałam   dla was kilka filmików z   ćwiczeniami logopedycznymi.   Zapraszam do współpracy i do zobaczenia w szkole. Ćwiczenia wykonujcie codziennie(przez 5-10 minut) . Gimnastyka buzi i języka: https://youtu.be/zxf6rT_3DUc https://youtu.be/Lod1r88h61I Utrwalanie głoski „sz”: https://youtu.be/yfCB8APoeBo Utrwalanie głoski „cz”: https://youtu.be/gCyXm4WpE_w Utrwalanie głoski „ż”: https://youtu.be/CvyPzzg-NUA https://youtu.be/YkVWY4RjR84 https://youtu.be/bCJgqnAWyxI Głoska „r” https://youtu.be/EDraMiZB8GI https://youtu.be/pDZURtUxDgw https://youtu.be/6zGxuFNDvhE https://youtu.be/Ds-Mz1gMfu4 W razie pytań proszę o kontakt:  ewuniakmiec@gmail.com  lub Messenger( Ewa Kmieć) Pozdrawiam  Ewa Kmieć

07.05 czwartek klasa 8 język niemiecki

Guten Tag ! Wie geht’s? Alles in Ordnung? Ich hoffe , ihr seid gesund. Heute haben wir den siebten Mai. Thema: Ich schlage vor, das zu sehen. ( Proponuję to zobaczyć. ) Na dzisiejszej lekcji zapoznamy się z konstrukcją bezokolicznikową z „zu” Posłuchajcie: https://youtu.be/fbF0dr3XgVE https://youtu.be/Ruyv-SGaEFE https://youtu.be/gsfTkeF5tNU Proszę przeczytać też o tej konstrukcji z podręcznika ze strony 81 (2). Do zeszytu przepiszcie sobie przykładowe zdania: Ich habe Lust, an die Ostsee zu fahren./ Mam ochotę pojechać nad Morze Bałtyckie. Es ist verboten, zu rauchen. /Palenie jest zabronione. Er versucht, tanzen zu lernen./ On próbuje nauczyć się tańczyć. Sie beginnt ,weniger Cola zu trinken./Ona zaczyna pić mniej coli. Pozdrawiam E.Kmieć

07.05 czwartek klasa 7 język niemiecki

Dzień dobry Temat dzisiejszej lekcji wpisujecie z datą 07.05.2020r. Thema: Meine Lieblingsjahreszeit. ( Moja ulubiona pora roku. ) W podręczniku na stronie 73 macie opis pór roku. Proszę sobie przeczytać i zapoznać się z nowym słownictwem. Posłuchajcie: https://youtu.be/u5zJPhfwym4 Proszę wybrać sobie wysłuchany opis jednej pory roku , przetłumaczyć na język polski i wpisać pod tematem lekcji. Osoby chętne mogą wysłać do mnie zdjęcie na znany Wam już kontakt: ewuniakmiec@gmail.com lub Messenger(Ewa Kmieć). Pozdrawiam E. Kmieć

07.05.2020r. czwartek,klasa IV,język angielski

Lesson Topic:Which animals are hiding? Witam! Na poprzedniej lekcji opisywaliście zwierzęta,a dzisiaj popracujecie z"You Tube".Ale na początek zapiszcie pod tematem lekcji: pretend-udawać Who am I?-Kim ja jestem? burrow-nora smooth-gładki,delikatny Na you tube wpiszcie tytuł: Can You Guess Which Wild Animals are Hiding?" Obejrzycie krótki film,w którym należy odgadnąć jakie zwierzę jest ukryte. Słuchając,zwracajcie uwagę na zdania opisujące zwierzęta,np.I live in..../I've got white fur... .Myślę,że filmik wam się spodoba.  Pamiętajcie o zadaniu pisemnym oraz o nauce na pamięć nazw dzikich zwierząt z podręcznika i częściach ciała. Bye for now!       

07.05.2020r. czwartek,klasa V,język angielski

Lesson Topic:Where did you go last night? Dzień dobry.Dzisiaj kolejna lekcja o czasie przeszłym prostym.Zapiszcie trzy główne określenia tego czasu: yesterday-wczoraj last...-w ostatni...np. last Monday-w ostatni poniedziałek ...ago-...temu...np.two months ago-dwa miesiące temu Przypominam,że każdy czas gramatyczny ma swoje typowe określenia,które pomagają nam w zadaniach rozpoznać jakiej formy czasownika użyć. Więc,jeśli w zdaniu zobaczycie na końcu zdania w/w określenia,to znaczy,że należy zastosować czas przeszły prosty. Kolejna ważna rzecz na dzisiaj to pytania szczegółowe. Zapiszcie w zeszycie: Jak wygląda pytanie szczegółowe w past simple? Zaimek pytający("Wh")  + did  + osoba + czasownik(w formie podstawowej) + reszta pytania ? Przykład :What did your mum buy for you?-Co ci kupiła mama? Zaimki pytające: Who-kto                               What-co                               Where-gdzie                               When-kiedy

7 maja, język polski, kl. VIII

Temat: Jakie znaczenie kryje się w " Piramidzie zwierząt" Katarzyny Kozyry? Instalacja plastyczna jako dzieło sztuki. 1.Obejrzyj zdjęcie pokazujące instalację, podr. s. 169. 2.Wykonaj pol. 2., 3., s.170. 3.Opisz jedno ze zwierząt tworzących instalację. 4. Rozważ, dlaczego autorka ustawiła zwierzęta w formę piramidy. Zapisz swoje przemyślenia.

7 maja, język polski, kl. VII

Temat: " Dwanaście prac Herkulesa" jako powieść kryminalna. 1.Przeczytaj informacje z ramki Mam pojęcie, s.243( u dołu). 2. Sporządź notatkę na temat powieści kryminalnej , dopasowując podane poniżej słownictwo do odpowiedniej kategorii. Powieść kryminalna Czas powstania ....................................................... Temat ................................................................. Elementy ........................................................... Cel ...................................................................... Słownictwo ............................................................. znalezienie sprawcy, XIX w., poszlaka, alibi, zbrodnia, ofiara, rozwiązanie zagadki, detektyw,  dedukcja, indukcja( wyjaśnienie, s.227), podejrzany,przesłuchanie, okoliczności zbrodni, 3.Wykonaj pol.11., s. 243. 4. Jak Poirot wykorzystywał zdobyte informacje? Uporządkuj zdania we właściwej kolejności. Dochodził do rozwiązania rozumowo. Uzupełniał wied

7 maja, język polski, kl. VI

Temat: To już znamy, powtarzamy- wyrazy i związki wyrazowe. 1. Przeanalizuj informacje na s. 204- 205( podręcznik do gramatyki). 2.Wykonaj test na s.209-212. Odpowiedzi prześlij mailem.

7 maja, język polski, kl. V

Temat: Liczebnik i jego znaczenie. Lekcja przez Zoom o godz.9.00.

7 maja, język polski, kl.IV

Obraz
Temat: Mary, Dick czy Colin? Który z bohaterów zyskał twoją największą sympatię i dlaczego? 1.Przeanalizuj podaną wypowiedź, a następnie zapisz odpowiedzi na pytania. Żebym był żonaty i miał taką córkę- krzyczał- tobym jej porządnie skórę wygarbował! Kto to powiedział? W jakiej sytuacji?  Kogo dotyczyły słowa? Dlaczego padły takie słowa? Do kogo były skierowane? 2.Co wiemy o Mary, Dicku i Colinie? Podane informacje wpisz do odpowiednich rubryk tabeli. 3. Uzupełnij tabelę informacjami na temat bohaterów. Pracuj z tekstem lektury. 4.Napisz, który z bohaterów zyskał twoją największą sympatię i dlaczego?

07.05.2020 czwartek klasa 3 matematyka

Witam klasę trzecią. Dziękuję za przesłanie zadań, cieszę się, że wszyscy bardzo się staracie. Na początku otwórzcie swoje ćwiczenia na stronie 10 i każdy sam sprawdzi sobie zadanie domowe  W zad. 1 należało uporządkować kwoty od największej do najmniejszej: 130 zł 90 gr, 128 zł 20 gr, 40 zł 50 gr, 40 zł 25 gr, 38 zł 60 gr, 35 zł 10 gr, 31 zł 70 gr, 30 zł 50 gr. poznane nazwy ryb to: węgorz, okoń, szczupak, sandacz. Zad. 2  węgorz suma kwoty 130 zł 90 gr + 128 zł 20 gr = 159 zł 10 gr                                  różnica : 130 zł 90 gr- 128 zł 20 gr = 2 zł 70 gr okoń suma : 40 zł 50 gr + 40 zł 25 gr = 80 zł 75 gr          różnica: 40 zł 50 gr - 40 zł 25 gr = 25 gr szczupak suma: 38 zł 60 gr + 35 zł 10 gr + 35 zł 10 gr = 73 zł 70 gr                 różnica: 38 zł 60 gr - 35 zł 10 gr = 3 zł 50 gr sandacz suma: 31 zł 70 gr + 30 zł 50 gr = 62 zł 20 gr               różnica: 31 zł 70 gr - 30 zł 50 gr = 1 zł 20 gr  Jeśli wszystkie odpowiedzi masz takie  jak tutaj zap

07.05.2020 r. - kl. 4 - HISTORIA

Kl. 4 – HISTORIA – 7.05.2020 r. Temat: Józef Piłsudski i jego żołnierze (Temat 20). 1   1.    Zapoznaj się z tekstem w podręczniku i odpowiedz na pytania: a)      W jakich latach trwała I wojna światowa? b)      Dlaczego mówiono, mimo całego tragizmu wojny, że jest ona „szansą dla Polski”? c)       Jacy dwaj działacze polityczni uaktywniali Polaków pod trzema zaborami do walki o niepodległość oraz jakie silne i ważne państwa (m.in. USA, Wielka Brytania, Francja) popierały dążenia Polaków do utworzenia państwa polskiego? d)      Jaką rolę w walce o niepodległe państwo polskie odegrały Legiony Polskie oraz Błękitna Armia? e)      Kiedy Polska odzyskała niepodległość, po ilu latach zaborów? f)        Jak wyglądały pierwsze dni niepodległej Polski? g)       Ile lat minie w tym roku od odzyskania niepodległości przez Polskę? 2   2.    Zapisz w zeszycie notatkę – z podręcznika, na końcu tematu: ZAPAMIĘTAJ ( pięć punktów). 3   3.  ZAD. DOMOWE – ZĆW. – s.62 –

7.05 czwartek klasa 3 zajęcia zintegrowane

Obraz
Dzień dobry!🌞 Edukacja polonistyczna  Temat: Budowa opowiadania - przypomnienie.                                                                                           Przypominajka! Podręcznik s. 15 Oglądnijcie komiks Morska wyprawa profesora Zaradnego. Opisz ustnie kolejne obrazki historyjki.  Podaj przyczynę i skutek postępowania profesora. Przyczyna: zgubienie wiosła. Skutek: wymyślenie napędu do łodzi. Spróbuj wyjaśnić powiedzenie: Potrzeba jest matką wynalazków. Zastanów się czy zdarzyło Ci się coś ulepszyć, zmienić, by ułatwić sobie wykonanie jakiegoś zadania?                          Zapraszam na przerwę! KLIKNIJ Edukacja polonistyczna Temat: Piszemy opowiadanie. Podręcznik s. 15 Opowiedz te historyjkę tak, jakby opowiadał ją sam profesor Zaradny. Zapisz to opowiadanie w zeszycie.  Pamiętaj o wstępie, rozwinięciu i zakończeniu.  Pracuj samodzielnie! Poproś rodzica o zrobienie zdjęcia Twojego opowiadania i przesłanie                 

7.05 czwartek klasa 2 zajęcia zintegrowane

Dzień dobry! 🌞 Edukacja matematyczna Temat: Rozwiązujemy zadania tekstowe.  Podręcznik s. 11 Samodzielnie wykonaj w zeszycie zadania 1 i 2. Z achęcam do wykonania zadania 3 ( oznaczonego trudniejsze).   Jutro podam rozwiązanie!   Moja podpowiedź do zadania 3. Co ile minut kursuje autobus? Ile minut Ania jedzie na przystanek pod szkołę? Ile jeszcze minut musi przejść od przystanku do szkoły? Wypisz w zeszycie wszystkie godziny kursów autobusów, którymi może pojechać Ania i nie spóźnić się na lekcje.  Zeszyt ćwiczeń s. 10 Samodzielnie wykonaj zadania na stronie 10.                  Zapraszam na krótką przerwę!!! Edukacja polonistyczna Temat:Ćwiczymy dykcję. Podręcznik s.12 Przeczytaj wiersz Chrząszcz. Przeczytaj najpierw wiersz wolno, po cichu. Przeczytaj szybko pierwsze zdania z wiersza. Czy udało Ci się je bezbłędnie powtórzyć? Przeczytaj powiedzenie zapisane pod ilustracją. Czy znacie jeszcze inne powiedzenia, trudne            w wymowi

07.05. czwartek klasa 2 edukacja informatyczna

Witam Was serdecznie. 😀😀😀 Edukacja informatyczna 💻 Temat: Ćwiczymy nasz umysł. 1. Kliknij  http://pisupisu.pl/klasa2/o-czym-mowa-dla-duzych Wybieraj zadania z niebieskiego paska Dopasuj. Przeznacz na zadania 25 minut. 2. A teraz trochę się poruszaj. Kliknij:  https://wordwall.net/pl/resource/1137149/w-f/w-f-w-domu  Miłego dnia.

7.05 czwartek, klasa VI - MATEMATYKA

Temat: Zapisywanie równań - ćwiczenia. 1. Zapisz temat lekcji w zeszycie. 2. Wykonaj ćwiczenia ze stron 96-97 w zeszycie ćwiczeń. 3. Zrób zdjęcia wykonanych ćwiczeń i prześlij na Messenger. W poniedziałek (11.05) lekcja przez aplikację zoom odbędzie się o godzinie 10.00.

07.05 czwartek klasa 1 zajęcia zintegrowane

Witam Was serdecznie. 💏 Zajęcia prowadzone przez Skype`a o godzinie 9.00. Edukacja matematyczna 📕 Temat: Odejmowanie wewnątrz drugiej dziesiątki. 1. Podręcznik s.11 zad. 1 i 3 w zeszycie do matematyki. Proszę zrobić zdjęcie i przesłać na mój adres. Zad. 2 i 4 ustnie. 2. Kliknij:  https://www.matzoo.pl/klasa1/najwieksza-liczba-w-zakresie-20_4_285  Zaznaczaj największą liczbę. Edukacja społeczna 🌼 Temat: Rozmowa o Polsce. 1. Podręcznik s.14-15 . Poproś o przeczytanie tekstu. Oglądnij zdjęcia. Porozmawiaj z kimś o Polsce, o tym, czego dowiedziałeś się z tekstu. Postaraj się jak najwięcej zapamiętać. 2. W zeszycie w linie napisz W klasie . Zapisz zdanie (odpowiedź na pytanie w zad.1.) Polska słynie z wierzb, oscypków, żubrów i bocianów.  3. Posłuchaj muzyki Fryderyka Chopina. Jest to Mazurek D-dur. Kliknij:  https://www.youtube.com/watch?v=8gDHneKX_1A 4. Poćwicz kaligrafię w ćwiczeniach do kaligrafii . Edukacja informatyczna 💻 Temat: Praca z płytą.

07.05 czwartek klasa 3 edukacja informatyczna

Witam Was serdecznie na kolejnych zajęciach komputerowych. Temat: Słowne zabawy. 💻 1. Kliknij w link:  http://pisupisu.pl/klasa3/dopasuj-zdanie-do-obrazka  Wybieraj zadania z kategorii słowne zabawy. Przeznacz na ćwiczenia 25 minut. 2 . Na zakończenie trochę się poruszaj. Zakręć kołem:  https://wordwall.net/pl/resource/906341/wychowanie-fizyczne-gimnastyka-korekcyjna/%C4%87wiczenia-ruchowe Miłego dnia 💏

07.05 czwartek, klasa 8, Geografia

Obraz
Geografia, klasa VIII – 7 maja 2020r. Witam Was na geografii! Australii c.d. :)   OGŁOSZENIA: 1) Przypomnienie o zadaniach, które prosiłam, żeby przesłać na OCENĘ: ·        - notatka o Kanadzie ·       -  notatka o USA – do 15 kwietnia. ·        - Ameryka Północna i Ameryka Południowa – test (do 7 maja) -    - notatka z tematu nr 1 z Australii (poprzednia) -  do 14 maja!!! 2) Proszę dokładnie zapisywać notatki, wykonywać polecenia. 3) Bardzo cieszą mnie osoby systematyczne i terminowe :) 4) W sytuacji trudności, problemów, wątpliwości – proszę o kontakt ze mną – postaram się POMÓC! *************************************************************************** Teraz Związek Australijski - kilka faktów dotyczących ludności i gospodarki. Przeczytaj   2   temat – Ludność i gospodarka Australii. (str. 162 – 168) Przeanalizuj zamieszczone mapy, fotografie, ciekawostki. Zwróć uwagę na wyróżnio