07.05.,czwartek,kl.VII,muzyka



 Spotykamy się znowu na muzyce,jak to szybko mija!!!


Temat : Dźwięki  jak barwy.  Kolorystyka różnych zespołów – porównywanie barw kwintetów.

Polecenia do lekcji:
 odsłuchaj „Pod jabłonią(S. Szczyciński, M. Sobolewska) tekst w podręczniku.
Chętnych na ocenę 6 zapraszam do zaśpiewania na Messengerze o umówionej godzinie zaproponowanej przez ucznia w e-meilu.
Przypomnij sobie włoskie  nazwy zespołów muzycznych po względem ilości grających muzyków:
Jeden grający to…………………………………….
Dwóch grających to…………………………
Trzech grających to………………………………………
Czterech grających to………………………………………
Pięciu grających to…………………………………………
• Słuchamy: 1.W. Kilar, Kwintet na instrumenty dęte, cz. I;2. W. Lutosławski, Mini-uwertura na kwintet dęty blaszany;3. F. Schubert, Kwintet fortepianowy A-dur op. 114 „Pstrąg”;
Po oglądnięciu filmiku napisz jakie instrumenty należą do:
 kwintetu dętych drewnianych……………………………………………………………………………………………
,kwintetu dętych blaszanych………………………………………………………………………………………………
Kwintetu smyczkowych…………………………………………………………………………………………
A po wysłuchaniu porównaj te trzy kwintety pod względem barwy dźwięku. Przypomnij sobie jakie barwy wyróżniamy również w plastyce to ci pomoże w analizie utworów. Zapisz w kilku zdaniach
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….............
Notatkę prześlij na e-maila

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

09.06 wtorek, klasa 6, Geografia

15 maja, język polski, kl. V