02.04 czwartek klasa 1 zajęcia zintegrowane
Witam Was serdecznie. 😊😊😊
1. Wysłuchaj kolejnego rozdziału naszej lektury. Kliknij w link https://www.youtube.com/watch?v=Q0soA8Dl5cI&t=3s
2. Napisz w zeszycie w linie W klasie i narysuj czwartą skarpetkę zgodnie z usłyszanym opisem. Podpisz: To jest czwarta skarpetka, która nie ma swojej pary. Staraj się pisać jak najpiękniej potrafisz.
3. Wykonaj ćwiczenia na s.37 - zeszyt ćwiczeń.
1. Otwórz podręcznik na s.40. Wykonaj ustnie zadania od 1 do 6.
2. W zeszycie do matematyki napisz W klasie. Narysuj dwa zbiory i ich złączenie (tak, jak przy liczbie 13). W pierwszym zbiorze narysuj 10 elementów, a w drugim 4. Podpisz te zbiory liczbami.
Zapisz działania i oblicz:
10 + 4 =
14 - 4 =
14 -10 =
3. Wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na s.40.
Zadanie domowe - kolejna strona w Domowniczku. Posłuchaj kolejnego rozdziału lektury https://www.youtube.com/watch?v=FMiR0UYZk-o&t=20s . Możesz słuchać o dowolnej porze.
Dla chętnych dzieci - s.38 (zeszyt ćwiczeń) - na 6 p.
1. Wpisz w wyszukiwarkę internetową Code.org.
2. Po wejściu na stronę kliknij w napis Uczniowie, a następnie w napis Kurs 1.
Poświęć na programowanie 25 - 30 minut. Powodzenia!
Edukacja polonistyczna
Temat: Poznajemy losy czwartej skarpetki.1. Wysłuchaj kolejnego rozdziału naszej lektury. Kliknij w link https://www.youtube.com/watch?v=Q0soA8Dl5cI&t=3s
2. Napisz w zeszycie w linie W klasie i narysuj czwartą skarpetkę zgodnie z usłyszanym opisem. Podpisz: To jest czwarta skarpetka, która nie ma swojej pary. Staraj się pisać jak najpiękniej potrafisz.
3. Wykonaj ćwiczenia na s.37 - zeszyt ćwiczeń.
Edukacja matematyczna
Temat: Liczba 14.1. Otwórz podręcznik na s.40. Wykonaj ustnie zadania od 1 do 6.
2. W zeszycie do matematyki napisz W klasie. Narysuj dwa zbiory i ich złączenie (tak, jak przy liczbie 13). W pierwszym zbiorze narysuj 10 elementów, a w drugim 4. Podpisz te zbiory liczbami.
Zapisz działania i oblicz:
10 + 4 =
14 - 4 =
14 -10 =
3. Wykonaj ćwiczenia w zeszycie ćwiczeń na s.40.
Zadanie domowe - kolejna strona w Domowniczku. Posłuchaj kolejnego rozdziału lektury https://www.youtube.com/watch?v=FMiR0UYZk-o&t=20s . Możesz słuchać o dowolnej porze.
Dla chętnych dzieci - s.38 (zeszyt ćwiczeń) - na 6 p.
Edukacja informatyczna
Temat: Uczymy się programowania.1. Wpisz w wyszukiwarkę internetową Code.org.
2. Po wejściu na stronę kliknij w napis Uczniowie, a następnie w napis Kurs 1.
Poświęć na programowanie 25 - 30 minut. Powodzenia!
Komentarze
Prześlij komentarz