07.04 wtorek klasa 8 Język niemiecki


Dzień dobry.
Witam Was serdecznie w nowym tygodniu. Nie wszyscy jeszcze wysłali mi zadanie z ostatniej lekcji( tłumaczenie zdań), a było ono obowiązkowe dla wszystkich. Czekam do 09.04.2020r. Kontakt do mnie( patrz poniżej).
Dzisiejszy temat lekcji proszę wpisać do zeszytu z datą 07.04.2020r.
Thema: Im Schulgebäude.(W budynku szkoły).
 Proszę przeczytać a następnie wpisać do zeszytu słownictwo ze strony 70(Nazywam pomieszczenia i miejsca w szkole).Jako utrwalenie słówek proszę wykonać zadanie 4 na stronie 67 .Należy ułożyć 4 krótkie dialogi i wpisać je do zeszytu. Moja podpowiedź do tego zadania:
1.BFL
2.DHJ/K
3.AGI
4.CEK/J
W razie pytań czy trudności proszę o kontakt .Zadania (w formie zdjęcia lub skanu z zeszytu ) proszę przesłać do mnie wybierając jeden z poniższych adresów.
Kontakt do mnie: e-mail (ewuniakmiec@gmail.com) / lub komunikator Messenger(Ewa Kmieć).
Wam i Waszym Rodzinom życzę pogodnych i zdrowych Świąt Wielkanocnych.
Pozdrawiam. E. Kmieć

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

09.06 wtorek, klasa 6, Geografia

15 maja, język polski, kl. V