2.04 czwartek, klasa 3 - zajęcia zintegrowane
Witajcie kochani w drugim dniu kwietnia! Mam nadzieje, że wszystko u Was dobrze! Zapraszam na dzisiejsze zajęcia. 😀
Plan lekcji:
e. matematyczna
e. polonistyczna
e. przyrodnicza
e. informatyczna
Edukacja polonistyczna
Temat lekcji: Rozwijanie zdań - ćwiczenia.
Dzisiaj będziemy uczyć się o zdaniach.
1. Podręcznik s. 64 i zeszyt.
2. Przeczytaj uważnie i napisz w zeszycie informację naszego przyjaciela ORTOGRAFKA.
Postaraj się ją zapamiętać!
3. Przeczytaj, najpiękniej jak potrafisz, wiersz "Kto? Co? Gdzie?" Grażyny Lech ( wyobraź sobie, że słucha Cię cała Twoja klasa! Ja też!).
Brawo dla wszystkich starających się!
4. Odpowiedz ustnie na pytania 1 - 5 zamieszczone pod tekstem.
Słowa - wypowiadamy i słyszymy, wyrazy piszemy i widzimy ( przypomnienie do zadania 2 !)
5. Zadanie 6 - zapisz do zeszytu.
Rozwiń jeszcze zdanie Dzieci czytają.
Przypomnijmy sobie wspólnie poznane części mowy.
WIEM, ŻE PAMIĘTACIE!
Rzeczownik: kto?, co?
Czasownik: co robi?
Przymiotnik; jaki?, jaka?, jakie?
Przysłówek: jak? gdzie? kiedy?
Liczebnik: ile? ilu? (wiadomości podstawowe).
Koniecznie zrób sobie krótką przerwę! Wykonaj ulubione ćwiczenie ruchowe!
Edukacja przyrodnicza
Temat: Zwierzęta hodowlane w Polsce - drób.
Podręcznik s. 62 - 63.
1. Przeczytaj w miarę dokładnie informacje na dwóch podanych stronach.
2. Oglądnij zamieszczone zdjęcia.
3. Wykonaj ustnie ćwiczenia z kropkami pod tekstem.
4. Zapisz i dokończ zdania:
Korzyści z hodowli drobiu to: jajka,..............................................
5. Zadanie 2, czyli doświadczenie - dla chętnych. To już wszystko na dziś.
Plan lekcji:
e. matematyczna
e. polonistyczna
e. przyrodnicza
e. informatyczna
Edukacja polonistyczna
Temat lekcji: Rozwijanie zdań - ćwiczenia.
Dzisiaj będziemy uczyć się o zdaniach.
1. Podręcznik s. 64 i zeszyt.
2. Przeczytaj uważnie i napisz w zeszycie informację naszego przyjaciela ORTOGRAFKA.
Postaraj się ją zapamiętać!
3. Przeczytaj, najpiękniej jak potrafisz, wiersz "Kto? Co? Gdzie?" Grażyny Lech ( wyobraź sobie, że słucha Cię cała Twoja klasa! Ja też!).
Brawo dla wszystkich starających się!
4. Odpowiedz ustnie na pytania 1 - 5 zamieszczone pod tekstem.
Słowa - wypowiadamy i słyszymy, wyrazy piszemy i widzimy ( przypomnienie do zadania 2 !)
5. Zadanie 6 - zapisz do zeszytu.
Rozwiń jeszcze zdanie Dzieci czytają.
Przypomnijmy sobie wspólnie poznane części mowy.
WIEM, ŻE PAMIĘTACIE!
Rzeczownik: kto?, co?
Czasownik: co robi?
Przymiotnik; jaki?, jaka?, jakie?
Przysłówek: jak? gdzie? kiedy?
Liczebnik: ile? ilu? (wiadomości podstawowe).
Koniecznie zrób sobie krótką przerwę! Wykonaj ulubione ćwiczenie ruchowe!
Edukacja przyrodnicza
Temat: Zwierzęta hodowlane w Polsce - drób.
Podręcznik s. 62 - 63.
1. Przeczytaj w miarę dokładnie informacje na dwóch podanych stronach.
2. Oglądnij zamieszczone zdjęcia.
3. Wykonaj ustnie ćwiczenia z kropkami pod tekstem.
4. Zapisz i dokończ zdania:
Korzyści z hodowli drobiu to: jajka,..............................................
5. Zadanie 2, czyli doświadczenie - dla chętnych. To już wszystko na dziś.
Wiem od Waszych rodziców, że niektórzy z Was, w ostatnim czasie bardzo zaprzyjaźnili się z książkami, które od dawna są w Waszych domach. Wszystkich zachęcam aby nie zapomnieli o cudownym przyjacielu jakim jest książka i starali się spotykać z nim każdego dnia. Takiego przyjaciela warto mieć!!!
Zapytajcie rodziców, na pewno podzielą moje zdanie. Zachęcam również do rodzinnego czytania i słuchania wybranej książki. Mam nadzieję, że po powrocie do szkoły, wspólnie podzielimy się nowymi doświadczeniami.
Pozdrawiam
B.Tryniecka
Komentarze
Prześlij komentarz