11.05.2020r. poniedziałek,klasa III,językangielski

Lesson
Topic:A typical day.


Dzień dobry.Zanim przejdziemy do dzisiejszego tematu lekcji to prszę o przetłumaczenie pisemnie następujących zdań:
1.Ja wstaję o siómej.
2.Ja jem kanapki na śniadanie.
3.Ja idę do szkoły o ósmej.
4.Ja jem obiad o wpół do trzeciej.
5.Ja biorę prysznic o wpół do dziesiątej.
6.Ja ubieram piżamy i idę spać o dziesiątej.

Proszę zrobić zdjęcie (poprosić o pomoc rodziców) i przysłać mi do oceny na maila.Mój adres 
ewaczado66@gmail.com. Kolejne zadanie na dziś to pory dnia i towarzyszące im przyimki.Zapiszcie:  in the morning -rano
                                  in the afternoon-po południu
                                  in the evening-wieczorem
ale: at night-w nocy
      at midnight-o północy
      at midday-w południe
Przeczytajcie tekst na str.48,ćw.2 i odpowiedzcie na pytania z ćw.3."time zone" to strefa czasowa.Czekam na zadanie.Pa!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

09.06 wtorek, klasa 6, Geografia

15 maja, język polski, kl. V