18.05.2020r. poniedziałek,klasa II,język angielski

Lesson
Topic: Grammar lesson.

Dzień dobry.Zanim przejdziemy do następnego rozdziału,chciałabym,żebyśmy podsumowali nasze wiadomości gramatyczne,a konkretnie jakie zdania umiemy budować.Zapiszcie w zeszycie:

BE-BYĆ
I am-ja jestem   np.I am a student.-Jestem uczniem.
You are-ty jesteś  np.You are my friend.
He/She is-on/ona jest  np.She is a teacher.-Ona jest nauczycielką.

W luki wpisz:am,are is.

1.I...............happy.
2.He ..............at school.
3.You...............Polish.
4......... she from England?
5.I ......... healthy.

HAVE  GOT-MIEĆ
I have got-ja mam  np.I've got a doll.-Ja mam lalkę. 
You have got-ty masz  np.You've got a car.-Ty masz samochód.
He/She has got -on/ona ma  np.She 's got a pet.-Ona ma zwierzątko.

W luki wpisz :have,has

1.He ...........got a cold.
2.I ............ got a cut.
3.You ............ got a temperature.
4.She ........... got a cough.

Proszę o dokładne powtórzenie tych czasowników.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

09.06 wtorek, klasa 6, Geografia

15 maja, język polski, kl. V