22.05. piątek, przedszkole, grupa 3,4 latki

Witam maluszki w piątek :)
Nasz dzisiejszy temat to ,,Zabawy z mamą i tatą"

1. Ćwiczenia na dobry początek dnia
https://www.youtube.com/watch?v=LzrVe-ZCI2s

2. Nauka piosenki ,,Jesteś mamo skarbem mym"
https://www.youtube.com/watch?v=RvHfN-4Va4g

1. Kiedy mija noc i dzień nastaje,
Zawsze mówisz mi – witaj kochanie
Po czym tulisz mnie, czule całujesz,
Więc zaśpiewam Ci, to co ja czuję
Proszę otwórz serce swe,
Niech w nie wpadną słowa te,
Które Tobie teraz ja,
Podarować właśnie chcę
Ref. Jesteś mamo skarbem mym,
Kocham Ciebie z całych sił
Jesteś wszystkim tym co mam,
Wszystko Tobie jednej dam

2. Kiedy mija dzień i noc nastaje,
Mówisz – miłych snów, moje kochanie
Po czym tulisz mnie, czule całujesz,
Więc zaśpiewam Ci, to co ja czuję
Proszę otwórz serce swe,
Niech w nie wpadną słowa te,
Które Tobie teraz ja,
Podarować właśnie chcę
Ref...

3.  Karta pracy s. 55. (czterolatki)
Dzieci:  − oglądają obrazki,  
− mówią, co robią Olek i Ada z rodzicami, 
− opowiadają, jak spędzają wspólne chwile z rodziną.
− kończą kolorować rysunki serc według wzoru (rytmu) z poprzedniej karty.

4. Zabawy na świeżym powietrzu
Zachęcam do spędzania czasu na świeżym powietrzu.
Obserwowanie chmur – rozwijanie spostrzegawczości wzrokowej i wyobraźni. Dzieci doszukują się w wyglądzie chmur kształtów różnych istot i przedmiotów, wypowiadają się na temat swoich skojarzeń. 

Pozdrawiam i życzę miłego i pięknego dnia :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

09.06 wtorek, klasa 6, Geografia

15 maja, język polski, kl. V