4 czerwca, język polski, kl. IV

Temat: W poszukiwaniu przygód." Przygody Tomka Sawyera"(fragm.)
1.Przeczytaj tekst, podr. s.271-274.
2.Przedstaw swoje wrażenia po przeczytaniu utworu. Wybierz jedno z podanych niżej sformułowań lub napisz swoje- do zeszytu.
Tekst bardzo mnie zainteresował, zaciekawił, zaintrygował, wciągnął, zachwycił.
Tekst mnie znudził, znużył, zdenerwował.
Tekst nie podobał mi się, nie zwrócił mojej uwagi, był mi obojętny.
3.Zrób alfabetyczny spis przedmiotów, które chłopcy wzięli ze sobą na wyprawę.
4. Wykonaj pol. 3., s. 274.
Zadanie dodatkowe dla chętnych
5. Na podstawie poniższego ogłoszenia wyślij do mnie SMS(666321512) z informacją o spotkaniu organizacyjnym. Wcześniej zapoznaj się z Radami dla wysyłających SMS-y, podr. s.275.
Uwaga Miłośnicy przygód!
      Wszystkich chętnych do wzięcia udziału w wyprawie "Śladami Tomka Sawyera" zapraszamy na spotkanie organizacyjne, które odbędzie się 20 maja bieżącego roku o godzinie 15.00 w Szkole Podstawowej w Zalesiu w sali nr 3.
                                                                                             Przewodniczący Sekcji Literackiej
                                                                                                       Cezary Bibliofil


Jutro lekcja przez Zoom o godzinie 11.00.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

09.06 wtorek, klasa 6, Geografia

15 maja, język polski, kl. V